4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Added reply in a thread has anyone air travelled with the Bike? 11/27/2014 7:10 PM

Oh I gotcha. I'm going to be traveling a lot in the near future so that's why I'm getting the golf bag. I assumed you were traveling a bit also. The extra fee really isn't that bad especially for one time use. I would just get a cheap hockey bag and ... more »

Added reply in a thread PROFILE ELITE WHEELSET 11/27/2014 7:02 PM

Let me know if deal falls through

Added reply in a thread has anyone air travelled with the Bike? 11/26/2014 6:37 PM

I was just researching this stuff today lol. For the bag it seems like almost everyone uses the Dk Golf bag and says they're flying golf clubs since its cheaper than a bike.

Added reply in a thread LOOK AT THIS 11/26/2014 5:55 PM

Old news man. But yeah it sucks, a lot :/

Added a comment to CaptainEO's profile 11/25/2014 8:21 PM
C50_eastbound_and_down_series_finale_1_1412367188

Hey man it's on canyoudigit, I'll try to find it and post the video link here

0 0 0

This user profile has 1 comment.

Added reply in a thread music for getting pumped 11/25/2014 12:28 PM

fidlar, floor, slipknot...any fast punk or rock really

Added reply in a thread Girlfriend's S&M ATF 11/25/2014 4:42 AM

Added reply in a thread Girlfriend's S&M ATF 11/24/2014 4:26 PM

Oh, and you should probably post pics of your girl riding it...in a bikini or something lol

Added reply in a thread Girlfriend's S&M ATF 11/24/2014 4:25 PM

Hahaha hell yeah. Thats a sick build

CaptainEO left a comment 11/24/2014 10:14 AM
C50_fb_picture_1433796798
How do I find your edit buddy? I posted info so you can watch some of my crews old edits. Some footy is from the late 90's.
Added reply in a thread stolen thermalite seat post thoughts? 11/24/2014 6:29 AM

I had my one and only edit on canyoudigit, it's not hard to get on that site. Looking back at it my riding was terrible and filming wasn't great either haha. But now that you mention you're riding trails I wouldnt run that post. Slammed seats suck for ... more »

Added reply in a thread For Sale 11/24/2014 6:07 AM

Damn if only the mutiny cranks and sprocket were RHD. Been eyeballing mutiny cranks

Added reply in a thread Trade Feeler: 14mm Elites to Ribcages 11/22/2014 4:36 PM

Willing to sell instead of trade? Whats your price if so?

Added reply in a thread Profile elite rhd 9t ti driver to g sport birdcages 11/22/2014 4:12 PM

FACK I need these so bad for my next build. Too bad I wont have that money till Feb

Added reply in a thread stolen thermalite seat post thoughts? 11/21/2014 7:06 PM

I've had mine for almost a year now. It's handled a lot of gnarly crashes. I dont move my seat often so the plastic being shaven off doesnt matter to me. Only complaint is about a month ago it is getting a little looser. After a couple runs and whips ... more »

Added reply in a thread Is This Props Worthy? 11/19/2014 6:24 PM

Hahaha thats hilarious. I'd love to see someone roast trails without a chain. I could at one of my dudes spots

Added reply in a thread What we want, but never get 11/19/2014 9:23 AM

Terrible1 stil hasn't released the cyclops stem :sigh:

Added reply in a thread Tires for dirt jumps? 11/18/2014 7:10 PM

I run Innova IA-2127 front and back. Honestly they're a great tire brand for pretty cheap. They also offer a lot more tread styles than other brands which is cool. I've bought a couple tires from them just to try out different treads

Added reply in a thread Profile elite rhd 9t ti driver to g sport birdcages 11/18/2014 7:03 PM

Damn. If only I had 400 I would be all over these.

Added reply in a thread LF Stem 11/18/2014 7:01 PM

sweet thanks man