Added a comment about video Primo 11/27/2009 11:25 AM
C138x104

When did Macaulay Culkin start riding for Primo?

0 0 0

This video has 16 comments.

Added a comment about video RR SBC 3/10/08 HD 10/12/2009 4:03 PM
C138x104

shit is sick it just needs to be deinterlaced

0 0 0

This video has 26 comments.

Added a comment about video Georgia Ninja Crew Summer Edit 10/8/2009 6:31 PM
C138x104

awesome

0 0 0

This video has 30 comments.

Became friends with bmxgobig 9/28/2009 7:52 AM
Added a comment about video Levi's® BMX Dakota Roche Bio Q 6/16/2009 11:59 AM
C138x104

check out minute 3:31 he bows up like a full grown silver back in heat.

0 0 0

This video has 39 comments.

Added a comment about news blog Cory Nastazio Bike Check 6/13/2009 2:17 PM
C50_631266078_1223754745

damn its still so cool to see him back in the game.

0 0 0

This news blog has 10 comments.

Added a comment about feature Get Inside the Mind of Dakota Roche 5/28/2009 11:12 AM
C50_631266078_1223754745

so how was it making that ad for S&M way back in the day.

0 0 0

This feature has 180 comments.

Added a comment about video The Big Big BMX Show Episode 12 5/23/2009 7:05 AM
C138x104

Needs to be chock full o nudeness she is FINE!!!

0 0 0

This video has 137 comments.

Added a comment about video The Big Big BMX Show Episode 10 4/10/2009 12:28 PM
C138x104

MORE HOTTIES!!!! GOOD SHIT!

0 0 0

This video has 811 comments.

Added a comment about news blog You Interview Catfish in the Press List 3/26/2009 10:46 AM
C50_631266078_1223754745

so whats it like being the one guy in bmx that pretty much everybody knows? are there perks?

0 0 0

This news blog has 131 comments.

Added a comment about news blog Mike Aitken Riding Again! 2/26/2009 5:52 PM
C50_631266078_1223754745

FUCK YEAH!!! SOOOOOO PSYCHED!!!!

0 0 0

This news blog has 91 comments.

Added a comment about news blog Sean Burns Video Bike Check 2/25/2009 7:26 PM
C50_631266078_1223754745

only one word can describe that bike check.



sexy

0 0 0

This news blog has 42 comments.

Added a comment about news blog Brandon Dosch Clips 2/25/2009 7:22 PM
C50_631266078_1223754745

did rye airfield hold a contest to see who had the most t-whip variations. looks like he came in third behind mike spinner and scotty cranmer.

0 0 0

This news blog has 28 comments.

Added a comment about news blog Ben Hucke's Clean Ears 2/25/2009 7:06 PM
C50_631266078_1223754745

is it weird that i wanna try this???

0 0 0

This news blog has 10 comments.

Added a comment about news blog Jeremy Infelise SNAFU Edit 2/25/2009 7:03 PM
C50_631266078_1223754745

jeremie is sick. music was not.(wack)

0 0 0

This news blog has 8 comments.

Added a comment about news blog Anthony Watkinson's New Bike 2/25/2009 6:59 PM
C50_631266078_1223754745

clean as a whistle!

0 0 0

This news blog has 12 comments.

Added a comment about news blog Josh Perry Edit 2/25/2009 6:55 PM
C50_631266078_1223754745

kid is sick

0 0 0

This news blog has 24 comments.

Added a comment about video Nor-Cal mixtape 2/25/2009 6:41 PM
C138x104

awesome riding i really like the filming and editing. tracking shots are always good.

0 0 0

This video has 15 comments.

Added a comment about video New Get Busy Edit 2/20/2009 7:13 PM
C138x104

yep all north FL

0 0 0

This video has 30 comments.

Became friends with bluebmx 2/20/2009 7:12 PM