4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Added reply in a thread S-Tuner 9/16/2014 9:13 PM

Dang they have 5.0's now...

Added reply in a thread hi guys 9/5/2014 9:25 PM

Yeah, sucks its not a gt but it is a 5 speed. Kinda fast and good on gas. Just a dd until I get something nice.

Added reply in a thread hi guys 9/5/2014 5:54 PM

88 fiero.

Added reply in a thread hi guys 9/3/2014 11:15 PM

I can't find time to ride really with work and driving my car its like why even. And I have no room in my car and I don't think any companys make racks for it either.. Still saving for a 5.0 can't wait.

Added reply in a thread craigslist retard thread v2 8/24/2014 11:19 PM

Haha the guy is mad now. He is selling a shitty rx7 for about 2k more them it is worth and it is a pos. But now he is saying 1500 obo but its probably worth like 300 tops. Y r ppl so dumb?

Added reply in a thread we are super confident. check it! 8/22/2014 11:56 PM

Tom u noob.... You are supposed to lay flat on it.Smh -_0

Started new thread craigslist retard thread v2 8/22/2014 11:52 PM

Just messing around on ol' cl and I found this.... haha worth a lol. http://greensboro.craigslist.org/bik/4632009643.html

This forum thread has 12 replies

Added reply in a thread we are super confident. check it! 8/21/2014 11:09 PM

Wat

Added reply in a thread VENTING. 8/10/2014 11:33 PM

2 years is 1 year and 364 days too long to wait. You should have expected something I mean i think like 1 to 2 months top is like max to wait damn 2 years fuck she was probably getting fucked by the other guy on the reg. Oh well fuck that hoe.

Added reply in a thread Not allowed to ride over something stupid 8/5/2014 10:24 AM

You need to kick that gay kids ass.

Added reply in a thread Oldish video game suggestions? 7/28/2014 4:51 PM

Dude buy a ps2 and get all of the gta's get narc also (game like gta) 50 cent bullet proof that used to be the shit. Get all of the ratchet and clank's and tony hawks and celebrity deathmatch obviously you can find really good deals at yard sales and ... more ยป

Added reply in a thread . 7/13/2014 12:09 AM

My bike took a arrow to the knee and its still ok. No stand for me.

Added reply in a thread Learner's Permit Test 7/11/2014 11:59 PM

I did a little YT search and found a cheat sheet basically I studied for 30 minutes tops and passed the shit first try. The dmv has a website too check it if you don't already have a book.

Added reply in a thread 2 Hip Sub idk what year Craigslist find 7/9/2014 11:18 PM

Shyt I might have to steal tht.

Added reply in a thread Our Friend Broke His Neck 7/9/2014 11:05 PM

Yeah i'd find a different hobby like knitting or xbox. Jk much feels man hope you get better soon.

Added reply in a thread FunFrontBrake 7/9/2014 7:10 PM

He tried to get me to send some rims as a gift because some kinda fees and i was like wat. Seemed kinda sketchy but he paid shipping and crap so idk that sucks though. Shipping to canada sucks also.

Added reply in a thread muscle vs euro tuner vs other imports 7/5/2014 9:23 AM

Why can't u?

Added reply in a thread muscle vs euro tuner vs other imports 7/4/2014 11:09 PM

I find crap v6's for that. Lucky ass but auto is kinda gay but you can't beat that.. how many miles does it have?

Added reply in a thread Crazy color Randy Brown 2! Finally complete!!! Page 2 with riding clip! 7/4/2014 9:10 AM

Blue grips ftw. Nice bike sir.

Added reply in a thread muscle vs euro tuner vs other imports 7/1/2014 4:06 PM

I thought u were getting a turd gen brandon... lol post pics?