4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Added a comment about video Power Hour: Dan Quinn 6/27/2014 1:38 AM
C138x104

hardcore double dribble on that first whip, lol

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video Julian David Molina - One Legged BMX Rider 6/27/2014 1:35 AM
C138x104

if he doesnt have a freecoaster already, someone should give him one

0 0 0

This video has 2 comments.

Added a comment about video 2011 Vital BMX Game of BIKE: Mike "Hucker" Clark vs Kyle Baldock, Round 1 12/14/2012 4:13 AM
C138x104

Hucker is so pissed off and butthurt, lol. Kyle could've won the whole thing, but he didn't do hard shit on purpose, but if huckers gonna be an ass and do dumb queer shit like bar riding, Kyle has permission to bring out his beast, FLAIR WHIP!!

0 0 0

This video has 7 comments.

Added a comment about video Kyle Baldock vs Logan Martin 7/7/2012 9:11 PM
C138x104

son of a bitch, finally i see real footjam decades, that fucking insane.

0 1 1

This video has 11 comments.

Added a comment about video Yeah Zine : FISE 2012 BMX Girls 6/3/2012 9:55 PM
C138x104

how do these girls get more injured than the guys doing things 1000 times more dangerous. fucking shit, pretty cool seeing girls air out on a ramp, but why get so injured, that's scary shit.

0 0 0

This video has 8 comments.

Added a comment about video Untitled 5/31/2012 12:38 AM
C138x104

holy shit wtf, the confidence he must have in his tailwhips to do that and not murder the little girl. damn

0 0 0

This video has 8 comments.

Added a comment about video Ty Morrow for Primo 5/30/2012 4:26 PM
C138x104

dude's gotta cut his hair

0 1 1

This video has 13 comments.

Added a comment about video Game of b.i.k.e with mike and daniel 5/25/2012 3:12 AM
C138x104

Assuming youre the dude who won, damn you got skill bro, lol. nice tricks all around

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video Game of b.i.k.e with mike and daniel 5/24/2012 11:06 PM
C138x104

The fat dude sucks. can barely barspin, and has horrible tuck no handers, lol, hate the ones that put their hands down, looks stupid. hands to the side.

0 0 0

This video has 4 comments.