Added reply in a thread Most legendary colorways/designs on parts 4/27/2017 9:37 PM

People wouldn't buy them like they would back then. There's 1/2 the parts there used to be available now, just not as fruitful a market

Added reply in a thread Tires. 4/27/2017 9:22 PM

Fit FAF or Odyssey or Premium Refuse resist bigass ones if you can find em

Added reply in a thread Nintendo Switch 4/27/2017 9:21 PM

Added reply in a thread My new 2017 T1 SFA 4/26/2017 8:27 PM

awesome wheelset

Added reply in a thread Worth it or nah? 4/26/2017 8:22 PM

that looks super sketch lmao

Added reply in a thread first car 4/20/2017 7:07 PM

All depends how into cars you are

Added reply in a thread What are your fav BMX brands and why? 4/20/2017 6:42 PM

And Failure

Added reply in a thread Craziest rider? 4/20/2017 6:34 PM

this

Added reply in a thread Most legendary colorways/designs on parts 4/20/2017 6:33 PM

odyssey purple rain was insane, old collection

... more »
Started new thread Most legendary colorways/designs on parts 4/20/2017 6:29 PM

Basically the intent of this thread is to showcase collab's, and other shit sick looking parts or those parts you see on multiple bikes at 1 skatepark, etc. So some obscure, some not, doesn't matter. I'mma start off with the ole duo x rogue status seats

... more »

This forum thread has 17 replies

Added reply in a thread Fully Custom Bike For Sale 4/16/2017 10:32 PM

ill buy ur wheel/wheels

Added reply in a thread FBM Steadfast Part Out (Odyssey, G-Sport, Tree, Zodiac, Native) 4/16/2017 10:31 PM

sell me your cranks n back wheel

Started new thread Anyone wanna Camera?? fs/t 4/16/2017 10:29 PM

Will trade my Sony HandCam HDR-PJ10 or sell depending what you got. Just a feeler, comes with a bag, 16GB SD card. Has 16gb onboard memory does 50 fps 1080p would probably trade for a wheel or sumn sumn.

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Best Bike on VitalBMX 16 LBS Eastern Ti Frame 4/9/2017 10:07 AM

no way d00d its like 15.7

Added reply in a thread Best Bike on VitalBMX 16 LBS Eastern Ti Frame 4/9/2017 10:03 AM

It in 2013 b4 I got scammed for my shiet
Added reply in a thread Best Bike on VitalBMX 16 LBS Eastern Ti Frame 4/9/2017 10:02 AM

I love it lol. Traded a BTM for it yeaaars ago. Has crowns on the gussets, very cool frame. I also don't ride like I did, and neglect the shit out of my bike for the most part. I mainly just do a lot of fast street riding for commuting purposes tbh. ... more »

Added reply in a thread first car 4/2/2017 7:38 PM

Buick Riviera boyye
Added reply in a thread Fork Decision 4/2/2017 7:35 PM

Added reply in a thread No spots 4/2/2017 7:34 PM

Built shitty stuff like this out of easily disposable stuff and dirt if you're only 13 you probably suck still and this stuff is fun to me and I'm like intermediate at least

Added reply in a thread Chain doing weird things 4/2/2017 7:28 PM

youre hub will explode in approx 2 days jk get a spacer kit its probably too sideways lined up