4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
kwill left a comment 1/15/2008 1:55 PM
C50_9709_46e30eeea2abd
good road trips this summer, and tons of comps duh son! we all need to setup a badass jam at our park and actually have it organized
Became friends with russell wadlin 1/14/2008 4:00 PM
diegorubeus left a comment 12/26/2007 8:40 AM
C50_632131498_1217102033
hey your bike is good.
Added a comment about photo my ride 12/18/2007 11:16 AM
C138_img_0163

thats nice! I rode a hoffman once but it is all standard where i come from!

0 0 0

This photo has 1 comment.

Became friends with apryl_and_isabeau 12/16/2007 4:00 PM
Added a comment to Aaron's profile 12/7/2007 5:56 PM
C50_2946_475ae1410384c

how do u bunny hop sooo high?
I am buy a used stairmaster of my friend...i can't wait to ride it cuzi heard a lot of good things bout it!

0 0 0

This user profile has 240 comments.

Became friends with TJ Rides BMX 11/25/2007 4:00 PM
Added a comment about video Patrick Losure 11/24/2007 5:11 PM
C138x104

hahaha pats my nigga! when u comin to d-port?

0 0 0

This video has 12 comments.

Added a comment to jkozman's profile 11/24/2007 4:21 PM
C50_2946_475ae1410384c

SBC for life! R.I.P RAMPAGE!

0 0 0

This user profile has 18 comments.

Became friends with IowaRider 11/24/2007 4:00 PM
Became friends with ridinupwards 11/22/2007 4:00 PM
Became friends with vikki 11/14/2007 4:00 PM
Became friends with standard1263 11/12/2007 4:00 PM
Added a comment about video Red Bull Down & Dirty: Dakota Roche Interview 11/11/2007 2:18 PM
C138x104

hell yeah Dak is awsome! I look up to him alot!

0 0 0

This video has 12 comments.

Added a comment about video Scotty Cranmer Pallet Video 10/16/2007 5:01 PM
C138x104

that shit was off the corn cob!(its and iowa thing)

0 0 0

This video has 72 comments.

Added a comment about video Scotty Cranmer Pallet Video 10/16/2007 5:01 PM
C138x104

that shit was off the corn cob!(its and iowa thing)

0 0 0

This video has 72 comments.

Added a comment about video Scotty Cranmer Pallet Video 10/16/2007 5:01 PM
C138x104

that shit was off the corn cob!(its and iowa thing)

0 0 0

This video has 72 comments.

Added a comment to B_Turns's profile 9/13/2007 2:48 PM
C50_2946_475ae1410384c

yo whats been goin on latley? been out shreddin? I am sooo bumbed right now cuz I broke ma rails to ur seat! I miss that one!

0 0 0

This user profile has 16 comments.

Added a comment to kwill's profile 9/9/2007 5:00 PM
C50_2946_475ae1410384c

BALLIN' ur soooo lucky! I really really wanna go to jermiah jones house and ride some parks! if I had the money I would prolly go...but hey I got many more chances to go on road trips. maybe on over some holiday break or something

0 0 0

This user profile has 4 comments.

kwill left a comment 9/9/2007 3:37 PM
C50_9709_46e30eeea2abd
BALLIN! i need some new pics for this site! heading to denver friday, and FTC to stay with jeremiah jones BALLIN!