4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Added reply in a thread Stockpiling 8/30/2015 9:08 PM

I have my glh 2.25 for sale

Added reply in a thread Eastern 8/25/2015 7:02 PM

Hated the burnout tire and broke eastern pedals.... I could just bunny hop up a curb at that time

Added reply in a thread Harry Main rich 8/24/2015 9:54 AM

i was making 400 a week... wheres my benz

Added reply in a thread Best setups for manuals? 8/23/2015 4:13 PM

Short bars short back end short cranks light front end and balance

Added reply in a thread Best topic ever 8/22/2015 2:24 PM

jesus christ theres a damn website that tells you do research

Added reply in a thread Ear Buds Falling Out 8/21/2015 5:29 AM

i have $100 bose ones they fall out, im pissed

Added reply in a thread Odyssey Keychain Broken Again 8/18/2015 6:59 PM

I have a mechanic hollow half link and I've never broken that and a lot of you guys wouldn't even wipe your ass with it, either I don't ride enough/ hard enough or 125 pounds of weight really ain't shit

Added reply in a thread Foam Filling BMX Bars? 8/18/2015 10:41 AM

ok i just filled my bars fork cranks and frame #neverbroke

Added reply in a thread Find out if I'll die or not 8/17/2015 7:44 PM

Added reply in a thread My review on tires 8/17/2015 7:38 PM

Added reply in a thread My review on tires 8/17/2015 7:37 PM

I love me some fire ball that got me tore up one night at my boys house drank a whole bottle and then threw up.. Good times

Added reply in a thread My review on tires 8/16/2015 7:41 PM

EDIT eastern burnout.... We all know how this ends.. Had it on the front made a turn had some dust on the tire and ate shit, but for a back tire was good rolled well was light but it was slide city all day everyday hatted that tire that had to be the ... more »

Added reply in a thread My review on tires 8/16/2015 7:40 PM

I ate mad shit when I had the aitken in the front cause it didn't fit in my rear and I went to make a turn and it humms so loud and I hit small rocks and it rolled right out from under me I was mad and threw the bike

Started new thread My review on tires 8/16/2015 7:11 PM

I've kinda spent a lot of money on tires in the years I've ridden, I'll start with the worst and on to the best (my opinion) •Odyssey aitken, really knobby not good for street didn't roll fast or long had a lot of rolling resistance and was loud •odyssey ... more »

This forum thread has 8 replies

Added reply in a thread Find out if I'll die or not 8/16/2015 12:02 AM

thanks bruh it turned out better than i thought

Added reply in a thread Updates 8/15/2015 11:59 PM

dang my bad was little drunk earlier

Added reply in a thread Updates 8/15/2015 7:12 PM

Also add to the update on her I got a chase hawk back tire can't wait to ride it

Added reply in a thread Updates 8/15/2015 7:11 PM

I will not post nude photos again & this is considered my warning.

Started new thread Updates 8/13/2015 7:52 PM

So turns out the jb welded brake mounts hold up but my cable snapped... So got a new cable and lever on the way, decided to style the bike up a bit with having some "basic" color way the raw,black,chrome/silver look so I decided to raw some shit and

... more »

This forum thread has 11 replies

Added reply in a thread Spoke mod 8/12/2015 6:59 PM

I tried to rig this up and mine didn't work that good :/