4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Started new thread BMX Memes 1/27/2015 6:41 PM

Got super bored (had to sit around for a few hours today) and made these. What are your guys favorite bmx memes or ones you've made?

... more »

This forum thread has 15 replies

Added reply in a thread Bike check/edit thingy 1/14/2015 11:47 AM

Hahaha i knew someone would call me out eventually on my username... I'm sorry i know it's full of lies lol But thanks homie!

Added reply in a thread Bike check/edit thingy 1/14/2015 10:30 AM

Idk iI wasnt really making the video for a ton of seriousness just a fun thing to do. And it was a pretty cool angle in ny opinion, not saying id do a mounted camera in every video or if ill ever even use one again i really dont know but it was just ... more »

Added reply in a thread Bike check/edit thingy 1/14/2015 6:59 AM

Thanks dude! Ive thought about making more videos but there are people so much better than me plus you have Adam LZ and Boqer so I kinda figured people wouldnt really wanna see me ride haha but maybe I will start filming some more vids. Maybe do a weekly ... more »

Added reply in a thread Bike check/edit thingy 1/13/2015 9:11 PM

Thanks a lot man! I had my friend who is going to college for videography film it cause I wanted it to be good quality

Started new thread Bike check/edit thingy 1/13/2015 7:44 PM

Been riding for about 2-2.5 years and my buddy threw this together after about 4 hours of filming. Let me know what you think! http://youtu.be/f4mEqMmvoTs

This forum thread has 10 replies

Added reply in a thread My experience going from cassette to coaster 1/6/2015 7:13 PM

Eskimojay, yeah I've gotten much better at fakies and controlling them now that I've been on a coaster for 10 months MaximusBikes, yeah exactly. And my first coaster was the cult had it for 7 months and it never worked properly even after they sent me ... more »

Started new thread My experience going from cassette to coaster 1/6/2015 6:52 PM

It seems to me no matter what bmx community I look at it's always cassettes vs freecoasters and then people argue mostly the fact that coasters are for cheaters who do not wanna pedal backwards or because they can't fakie and want it to be "easy" . And ... more »

This forum thread has 9 replies

Added reply in a thread The Mean Green Limousine (Updated with Video) 1/6/2015 6:23 PM

I've learned people either really like it, or really don't haha but for me And Purple is one of my favorite parts color. Also I'm really not trying to brag or whatever but I've never really seen a color scheme like mine before

Started new thread The Mean Green Limousine (Updated with Video) 1/6/2015 6:11 PM

Here's my bike check with riding: http://youtu.be/f4mEqMmvoTs Frame: S&M Tall Boy 21.5TT Chrome Parts: Spokes Odyssey Sandbars 9" Rise Odyssey R32 Forks Odyssey Mpeg Pegs Black Parts: Odyssey Thunderbolts Primo Freemix Coaster Gsport Simian Front

... more »

This forum thread has 5 replies

Added reply in a thread Simplicity. 1/3/2015 1:30 PM

Geez look at the seat and seat post height, who are you Ryan Nyquist?

Added reply in a thread Broadcaster v2 geometry 12/13/2014 6:37 AM

Always look at the manufacture website for specs. Dans fudges stuff up like that all the time. They also said my Tall Boy frame had a 75.5 degree headtube when its actually just 75

Added reply in a thread The Mean Green Limosine 12/12/2014 12:46 PM

Its a 1/2inch taller than an average headtube. I have the shadow headset and my fork bolt wont even reach with just the dust cap. I had to grind it down. However the shadow caps are way taller than most headset caps. But itll definitely be a little taller ... more »

Added reply in a thread The Mean Green Limosine 12/9/2014 1:43 PM

I fricken love it so far. Im between 6'2-6'3 and I like having room I went from a 21 to this 21.5 and it's made a lot of tricks feel more comfortable. The GEO on this frame is peeeerfect

Started new thread The Mean Green Limosine 12/9/2014 7:19 AM

Note: I am getting some new parts very soon for christmas and will update the post then. I just love how this bike turned out and wanted to show it off now

Frame: S&M Tall Boy 21.5TT Chrome Parts: Spokes Odyssey Sandbars 9" Rise Odyssey ... more »

This forum thread has 11 replies

Added reply in a thread Squatters (barbell/exercise) -- How do you find it affects your biking? 9/20/2014 11:31 PM

Calf raises are all you need. Youll be able to flick crank flips so fast all other tricks wont matter

Added reply in a thread Computer setups. 9/5/2014 10:11 PM

Intel core i7 960 3.4Ghz 16GB DDR3 Ram Ati Radeon 6870 3 LG 23.6" IPS Displays (in the picture there is a samsung montior that I returned later for another LG) ... more »

Added reply in a thread Bmx Grind Box 9/5/2014 2:29 PM

Haha that's awesome, I've been thinking about making some more videos but I'm not sure what to do for them. And Dave the ones I have made are a little more expensive but that's just because of the different screws and paint I use the ones I made are ... more »

Added reply in a thread Bmx Grind Box 9/4/2014 7:18 PM

Well I do build them for people so I could make you some

Added reply in a thread Bmx Grind Box 9/4/2014 6:35 PM

NIce work, these are grind boxes I've made

... more »