Added a comment about news blog Colt Fake is a Father 3/20/2013 8:50 AM
C50_630173568_1206563403

so dope!!!!!

0 0 0

This news blog has 2 comments.

Added a comment about video Dylan Pfohl 2013 Mix 3/6/2013 9:56 AM
C138x104

dylan your my hero brother

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video Home Turf: Scott Hamlin / Motion Skatepark 7/8/2012 10:28 PM
C138x104

I wanna ride here so bad!!!

+1 1 0

Members who like this comment

  • Vital BMX member ChrisWilmshurst
    981 ChrisWilmshurst http://p.vitalbmx.com/photos/users/981/avatar/c50_562036_293018340807803_881402457_n.jpg?1353798123 http://www.vitalbmx.com/community/ChrisWilmshurst,981/all 10/22/06 471 49 27 2582 http://www.vitalbmx.com/community/ChrisWilmshurst,981/setup 25 407 571 7

This video has 8 comments.

Added a comment about video Win a Trip to Diamondback's 2013 Launch Jam! 5/16/2012 12:08 PM
C138x104

I haven't ridden a diamond back since i was like 15. I would be so down to ride a newer one for sure!!!

0 0 0

This video has 249 comments.

Added a comment about video Sam Marden @ Motion Skatepark Edit 4/10/2011 11:05 PM
C138x104

pretty dark in there wanna see the whole park killed it though

0 0 0

This video has 8 comments.

Added a comment about video Mat Olson MIX DecoBMX 3/9/2011 10:08 PM
C138x104

Mat is nuts man mad props

0 0 0

This video has 13 comments.

gimmickbmx left a comment 9/15/2008 10:59 AM
C50_627504148_1222535560

yeah did you see it on the come up cuz that vid was sick

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/15/2008 5:46 AM
C50_630173568_1206563403

dude did you know cranmer got his own site with interveiws and all his stuff no one else

0 0 0

This user profile has 46 comments.

gimmickbmx left a comment 9/14/2008 7:23 PM
C50_627504148_1222535560

yeah he is a hoss lol

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/14/2008 9:52 AM
C50_630173568_1206563403

yeah and he was actually on the bike for that one haha

0 0 0

This user profile has 46 comments.

gimmickbmx left a comment 9/12/2008 11:08 AM
C50_627504148_1222535560

or morgan wade lol

gimmickbmx left a comment 9/12/2008 11:08 AM
C50_627504148_1222535560

or morgan wade lol

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/11/2008 2:10 PM
C50_630173568_1206563403

haha not quite ryan guettler clicked but nice haha

0 0 0

This user profile has 46 comments.

gimmickbmx left a comment 9/10/2008 3:03 PM
C50_627504148_1222535560

damn straight

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/10/2008 2:22 PM
C50_630173568_1206563403

hahaha click that bar hump

0 0 0

This user profile has 46 comments.

gimmickbmx left a comment 9/9/2008 7:25 PM
C50_627504148_1222535560

yeah i hope we all do

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/8/2008 8:40 PM
C50_630173568_1206563403

yeah like a full on sponser

0 0 0

This user profile has 46 comments.

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/8/2008 8:40 PM
C50_630173568_1206563403

yeah like a full on sponser

0 0 0

This user profile has 46 comments.

Added a comment to gimmickbmx's profile 9/8/2008 8:40 PM
C50_630173568_1206563403

yeah like a full on sponser

0 0 0

This user profile has 46 comments.

gimmickbmx left a comment 9/7/2008 8:36 PM
C50_627504148_1222535560

what you hope i find someone?