4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
sundaybmxRR left a comment 12/14/2014 12:06 AM
C50_10654167_10204781251236326_1160619552_n_1410147278
Hey my bad, I don't get comment notifications so I just saw your comment. But if you're still wondering about the wedge cluster thing, it went away on its own. I guess it just needed to wear in or something cause the wedge is only sticking out a very tiny bit which is only noticeable if you're up close looking at it, unlike how it was before where you could easily see it. I never had any issue with it besides my crank bolt coming loose frequently, but some lock-tite fixed that problem & I've been problem-free since
Added a comment to sundaybmxRR's profile 12/4/2014 7:12 AM
C50

I came across your post about the thunderbolts and the cluster showing. I actually just picked up a set of these and ran into the same thing. I was just wondering if that was ok or did you figure out how to make them seat all the way..how are they holding up? Any info is appreciated thanks man

0 0 0

This user profile has 656 comments.

Updated bike check Holy Mothership! 10/6/2014 4:04 PM
C138_image
Updated bike check Holy Mothership! 10/6/2014 4:04 PM
C138_image
Added a comment to lbphillyrider's bike check 9/22/2014 7:54 AM
C138_image

These are some of the best street tires I rode. They roll smooth as shit on just about anything and I never had a problem with them sliding out even on dirt. The only surface I wouldn't recommend them on would be wood ramps.

0 0 0

This setup has 4 comments.

Added bike check Holy Mothership! 9/17/2014 6:44 PM
C138_image
Added reply in a thread What Kink bike should i get? 7/31/2014 9:51 AM

I thought all completes came with brakes..isn't it a law..I know it is in PA, but not sure about everywhere else..and besides if you really want a liberty you could just buy a set of brakes and mounts and throw them on if you wanted to

Added reply in a thread Tips for beginner at grinding 7/31/2014 9:47 AM

All really good tips here but most important is keeping your weight balanced over whatever it is your grinding on. If your hopping on and falling right off, your leaning away from it..keep your weight centered over it and you'll notice you'll start to ... more »

Added reply in a thread Demolition zero or gsport ribcage 7/30/2014 8:54 AM

Gsport no doubt..cross lacing pattern makes it super stiff.. I run the roll cage on the back and it takes a beating but still hanging in there..I don't know the difference between the roll and the rib but can't go wrong with them

Added reply in a thread Hard choice 7/30/2014 8:36 AM

I don't think the specs are different just colors and the fc option is on the 15 model

Added reply in a thread What is the heat treating process ? 7/30/2014 8:20 AM

That's exactly what I was about to say!! lol..no really, that's good shit there man..really on point!

Added reply in a thread Mother of fuck... WHY 7/30/2014 8:12 AM

So that's why didn't run big tires back then!! They look way too disproportionate to that frame!! Maybe it's the whole bike though!! Idk?? I'm confused..it kinda looks like a flatland bike

Added reply in a thread Hard choice 7/30/2014 8:04 AM

If you want a freecoaster complete go with the united Martinez fc if you can find it..it looks siick, smoke chrome frame camo stem,pedals and seat!! If I was looking for one right now, I'd be all over that one!! And yeah I'd hate to say it but I have ... more »

Added reply in a thread kink liberty for a rider getting back into bmx 7/30/2014 7:52 AM

I'm 6' tall and wear 10 1/2 sneakers, my chainstays are about 13.25 and had to go with 165mm cranks when I went to four pegs. I didn't think it would've worked but it did..as long as my foot is in the middle of the pedal I'm fine..it was a little adjustment ... more »

Added reply in a thread What can't you stand? 7/29/2014 2:46 PM

Bikes that sound like they're about to fall apart, rocks in my shoes, flanged grips, setting back wheels, eating shit and oh yeah..scooters!

Added reply in a thread bb and headset 7/29/2014 11:52 AM

Google that shit!! You'll find everything you need to know..videos help a lot more so you can see what to do cuz it can get confusing trying to read instructions and you'll prob have questions so I suggest watch some videos and you can walk right through ... more »

Added reply in a thread will it work 7/29/2014 11:38 AM

I don't know..I have the sunday octaves and had to cut it to run no spacers..your just gonna have to try it..and why does it have to have no spacers?? One or two is no big deal

Added reply in a thread Pegs and everything about them... 7/28/2014 4:36 PM

Yes it fits 14mm axles..female axle hubs have 14mm center axles which are just long enough to fit in the dropouts then the bolt goes into it..like I said, it'll be even easier with a male axle

Added reply in a thread will it work 7/28/2014 4:06 PM

Haha fkn trendwhore!! Lol..yeah I hear ya..if it's done for a reason that's one thing but to do it for looks would be silly..I really don't like the bars looking so big but they feel good so I guess I'm stuck with them

Added reply in a thread Pegs and everything about them... 7/28/2014 3:34 PM

No, not at all..I did it myself and I have a female axle too so it'll probably be easier with a male axle..you won't damage anything...and with a drive side guard you def don't wanna remove the driver nut so they just slide on over it