4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close

nick519ridebmx's Forum Activity

Reply to My feelon danscomp 8/27/2010 7:51 PM

you know whats funny the one shop i go to actually gets all of its bmx stuff from danscomp. then they mark it up 10%. (idk why they don't just buy direct) so if there was no danscomp. there would be no bmx parts. so little to no business. then no bike ... more »

Reply to which bike should i get. 8/24/2010 11:14 PM

ok?

Reply to which bike should i get. 8/24/2010 11:10 PM

that sucks. i know exactly how you feel i got my old bike stolen last year. btw witch sunday frame or complete was it?

Reply to ...rich fuck... 8/21/2010 7:58 PM

his name is william palmer. and he was on the front page of sundaybikes this week http://www.sundaybikes.com/v3/#top

Reply to Danscomp? 8/19/2010 12:58 AM

as i recall im not stupid. and it was bullshit because we do not know how many transactions you or other people made with there credit cards that week . it could have been from some other website or store you have purchased any item from. and as i recall. ... more »

Reply to Danscomp? 8/18/2010 10:14 PM

dude just order off them . that credit card scamming was a whole bunch of bull shit . i ordered some new shoes off there 3 weeks ago and they didn't do shit to my card.

Reply to legit? 8/7/2010 6:41 PM

cool!

Reply to legit? 8/7/2010 6:37 PM

thank you

Reply to legit? 8/7/2010 6:34 PM

well idk too

Reply to CHECK THIS KID OUT! 8/6/2010 9:02 PM

same here

Reply to sean burns x games.. 7/31/2010 10:27 PM

yes

Reply to lil photos of me and my friends :$ 7/31/2010 10:19 PM

hahahahaha your funny i like this guy (no homo) . and this conversation is very entertaining.

Reply to sean burns x games.. 7/31/2010 10:09 PM

yes we all know about sean burns hopping over the gate at the x games. ok we get it . it was crazy. end thread.

Reply to Bmx fail 7/31/2010 10:02 PM

HUGE BMX FAIL my ass

Reply to another one bites the dust. 7/31/2010 9:52 PM

wow dude that fuckin sucks! i hope you win at court. :D

Reply to Bike Check 7/21/2010 7:50 PM

LMAO!

Reply to lol at 7/21/2010 10:29 AM

dude skavenger is making frames . thats so cool!

Reply to Dans is still messed up :( 7/17/2010 8:57 PM

yea dude for some reason i don't in believe this shit any more. because 2 of my friends order off there recently and there credit cards' info didn't get stolen. and dans comp now has a lil ad that states dans is credit card safe https://www.securitymetrics.com/site_certificate.adp?s=74%2e112%2e213%2e34&i=84020 ... more »

Reply to Animal Headsets 7/17/2010 10:35 AM

maybe yours had a defect .