4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Added reply in a thread Western Australia? 8/26/2011 12:01 AM

cheers bro

Started new thread Best way to ship in Australia? 8/10/2011 2:07 AM

Whats like a good courier to ship a bmx from one state to another in Australia? and do i have to pull the bike down?

This forum thread has 1 reply

Started new thread Reviews 8/8/2011 3:27 AM

How come people write "IDK" or "Should i get this"in the reviews then rate it 5/5, like seriously? why the F*** would you do that

This forum thread has 1 reply

Started new thread Reviews 8/8/2011 3:25 AM

Sorry about double post..stupid slow computer

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Longest timeline ever (34pics) 8/6/2011 7:37 AM

omg

Added reply in a thread Custom Fit Wi-Fi 8/6/2011 7:31 AM

now why would he do that?

Added reply in a thread Longest timeline ever (34pics) 8/6/2011 3:22 AM

Im soo jealous :'(

Added reply in a thread KINK:New paint job :) 8/6/2011 3:15 AM

My opionion... get some Teal Walls

Added reply in a thread *updated Fedmorrow. 8/6/2011 3:13 AM

Beautifull Bike..i like it

Added reply in a thread rate my ride 1-10 8/4/2011 4:05 AM

A good 4.1107923656384-35724767478-27-7 but take away 3.1107923656384-35724767478-27-7 and you will have ur rating

Added reply in a thread Best chromoly frame? 8/4/2011 4:01 AM

why does it need to be light?... it wont make you any-less cooler with a light bike..

Added reply in a thread i hate scooters and the people that ride them. 8/4/2011 3:59 AM

FUCK THAT MAN! i woulda picked up his peice of shit and snapped it in half...

Added reply in a thread THIS OR THAT (BMX RELATED) 8/3/2011 3:59 AM

csb

Added reply in a thread Forks 8/1/2011 4:58 PM

mutiny wand

Added reply in a thread is this a good bike 8/1/2011 4:53 PM

LOL the name doesnt make a difference..

Added reply in a thread Wich Sputnic Frame? 8/1/2011 4:50 PM

Cheers dude

Started new thread Wich Sputnic Frame? 8/1/2011 5:35 AM

What sputnic? frame should i choose from Regulator Vow Skyline Choose only out of these idc about any other company's

This forum thread has 12 replies

Added reply in a thread New School today :P 8/1/2011 5:19 AM

allright LOL....ill take a pic..its nothing that great but still...i

Added reply in a thread New School today :P 8/1/2011 4:26 AM

why the fuck would i take pictures of my school?

Started new thread New School today :P 8/1/2011 12:59 AM

Hey guys, First day of new school today!, I wish they didnt lock the school up on weeks ends cause the school is perfect for street riders!, heaps of movable tables, humps, rails ect! the school even has a skate-park LOL!

This forum thread has 14 replies