Added a comment about video SF Dew Tour: Street Prelims 10/18/2012 11:50 PM
C138x104

siked on dew tour skreet

-1 1 2

This video has 14 comments.

Added reply in a thread Show riders? 9/23/2012 10:26 PM

hahaha omg the chances of you commenting on this hhaaha

Started new thread Show riders? 9/23/2012 8:29 PM

can you make a legit living off of doing shows? anyone know how much they make or any other info?

This forum thread has 2 replies

Started new thread Show riders? 9/23/2012 8:27 PM

Can you make a legit living off of bmx shows? anyone know about how much show riders make or any other info

This forum thread has 16 replies

Added a comment about video Introducing Josh Crosswell 9/6/2012 7:18 PM
C138x104

wtf!

0 1 1

This video has 15 comments.

Added a comment about video Eastern Bikes Nick DiGeroloma: "I Think I Can" Edit 8/31/2012 11:19 AM
C138x104

wow haha insane

+2 2 0

Members who like this comment

  • Vital BMX member SoCalShreds
    78904 SoCalShreds http://p.vitalbmx.com/photos/users/78904/avatar/c50_Tailwhip_PQ_2.jpg?1346348786 http://www.vitalbmx.com/community/SoCalShreds,78904/all 05/04/11 10 25 1 41 1402 590 2
  • Vital BMX member Leigh Ramsdell
    78445 Leigh Ramsdell http://p.vitalbmx.com/photos/users/78445/avatar/c50_leigh_2.jpg?1334102956 http://www.vitalbmx.com/community/Leigh-Ramsdell,78445/all 04/25/11 1 2 7 http://www.vitalbmx.com/community/Leigh-Ramsdell,78445/setup 39 1 15

This video has 5 comments.

Added a comment about video Mat Olson round and round DecoBMX 8/28/2012 11:47 PM
C138x104

Mat your insane!

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video Jaden Smith - "Pumped Up Kicks (Like Me)" (Official Video) 8/6/2012 11:26 PM
C138x104

@nikejordan360 Theres way more clips of Roche then just 2:11 haha

0 0 0

This video has 5 comments.

Added a comment about video Total BMX at The Ghetto Shed 7/23/2012 8:08 PM
C138x104

damn so good

0 0 0

This video has 10 comments.

Liked a comment on the item Dan's Comp Pro Team - Tony Hamlin 6/30/2012 11:18 PM

If you actually watch it, the second run is opposite in every sense. 180 bar, down whip, 3 down the stairs are all the reverse way in the second line. Pay attention.

Added a comment about video Ryan Nyquist: Hand Injury and Recovery 6/28/2012 10:33 PM
C138x104

how do you need 3 surgeries on breaking a hand? weird.

0 0 0

This video has 12 comments.

Added a comment about video Power Hour: Ryan Guettler at Sheep Hills 6/21/2012 6:00 PM
C138x104

Guettler never dissapoints

+1 1 0

Members who like this comment

  • Vital BMX member SoCalShreds
    78904 SoCalShreds http://p.vitalbmx.com/photos/users/78904/avatar/c50_Tailwhip_PQ_2.jpg?1346348786 http://www.vitalbmx.com/community/SoCalShreds,78904/all 05/04/11 10 25 1 41 1402 590 2

This video has 13 comments.

Liked a comment on the item 2011 Vital BMX Game of BIKE: Dennis Enarson vs Chad Kerley, Round 3 6/12/2012 12:51 PM

i dont understand why they just dont edit to cut out all the gay bullshit i just wanna see trick after trick

Liked a comment on the item Fit - Van In China 6/8/2012 2:19 PM

LOL, "lets pull this". Awesome.

Added a comment about video Freegun Underwear Presents BMX Rider Mike Gray 6/5/2012 11:18 PM
C138x104

super dialed

0 0 0

This video has 7 comments.

Liked a comment on the item Freegun Underwear Presents BMX Rider Mike Gray 6/5/2012 11:18 PM

I wouldn't go that far quite yet...

Added a comment about video Dan's Comp Mabel Davis Session. 5/23/2012 5:42 PM
C138x104

wow stevie and hucke are on it

0 0 0

This video has 9 comments.

Added a comment about video Win a Trip to Diamondback's 2013 Launch Jam! 5/15/2012 7:06 PM
C138x104

ballla

0 0 0

This video has 249 comments.

Added a comment about video Charlie Gumley May 2012 Edit 5/3/2012 6:16 PM
C138x104

Yes. So fucking good!

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video luke parker: Rainy dayz 4/16/2012 7:25 PM
C138x104

so sick!

0 0 0

This video has 2 comments.

Hello Vital BMX Visitor,

We’re conducting a survey and would appreciate your input. Your answers will help Vital and the BMX industry better understand what riders like you want. Survey results will be used to recognize top brands. Make your voice heard!

Five lucky people will be selected at random to win a Vital BMX t-shirt.

Thanks in advance,

The Vital BMX Crew

Take Survey