4li2k73z Share your Vital activity on Facebook (More info)
close

Participating Members

Cracked my Thrash bars :(

2/20/2012 7:55 PM

Yeah Yeah people get mad about these types of threads, so what.
Cracked my Stranger Thrash bars today i was riding them for about an hour or so with i crack and did not even know until it finally broke all the way through.Glad i didn't get hurt.Does anybody know when the Taiwan made stranger stuff is going to hit the states?



pulling it apart

2/20/2012 7:57 PM

USA made?

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

2/20/2012 7:59 PM

how sad!
is that like on the weld and then it breaks off or did you just crack it cuz you are a baws at street

Instagram @austinmoats

2/20/2012 8:02 PM

2/20/2012 8:02 PM

Roqfan wrote: USA made?

yes

2/20/2012 8:03 PM

Skavenger69 wrote: how sad!
is that like on the weld and then it breaks off or did you just crack it cuz you are a baws at street

they just couldn't handle me bro haha

2/20/2012 8:05 PM

Maybe the weld was shitty and it gave way

2/20/2012 8:05 PM

Those bars were amazing

Kings Rideshop
Cult Crew
Talk is Cheap
My Bike Check
http://www.kingsrideshop.com/2011/12/cult-chrome/

2/20/2012 8:06 PM

jaretc wrote: Those bars were amazing

you are blessed to have rode them.

2/20/2012 8:07 PM

on of their last moments

2/20/2012 8:08 PM

RiverSideRider wrote: yes

Hahaha makes me laugh seeing as how some people here just get on the balls about usa made shit.

But very sad, strangers sick.

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

2/20/2012 8:08 PM

RiverSideRider wrote: you are blessed to have rode them.

I know, can you warrenty them or something

Kings Rideshop
Cult Crew
Talk is Cheap
My Bike Check
http://www.kingsrideshop.com/2011/12/cult-chrome/

2/20/2012 8:09 PM

jaretc wrote: I know, can you warrenty them or something

i don't think so

2/20/2012 8:10 PM

Roqfan wrote: Hahaha makes me laugh seeing as how some people here just get on the balls about usa made shit.

But very sad, strangers sick.

im still always going to buy usa made sooooo yeahh

2/20/2012 8:12 PM

Life is like a Penis, simple, soft, straight, relaxed and hanging freely! Then women make it hard,.. \m/

2/20/2012 8:13 PM

RiverSideRider wrote: i don't think so

You could email this guy at stranger: rich@strangerbmx.com

Kings Rideshop
Cult Crew
Talk is Cheap
My Bike Check
http://www.kingsrideshop.com/2011/12/cult-chrome/

2/20/2012 8:14 PM

i loved those so much!!!

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | STLRS Facbook | STLRS Youtube Channel | Chuck8273 is king, bow to him |

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

2/20/2012 8:15 PM

jaretc wrote: You could email this guy at stranger: rich@strangerbmx.com

pfffffffffffft rich is not going to get back to me. and even if he did stranger does not have any of their new product here in the us yet. even their riders dont have the new bars yet

2/20/2012 8:21 PM

RiverSideRider wrote: im still always going to buy usa made sooooo yeahh

Just saying. No hate just funny :p

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

2/20/2012 8:22 PM

Brokenbmx wrote: i loved those so much!!!

same

2/20/2012 8:28 PM

NOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! dude i loved those bars! they looked so clean on your bike! if your looking to buy new bars get the fiend team ones, i just got them in an 8.25 rise and they are the best bars iv ridden. they are 28 1/2 in. wide and you can choose between 8.25 and 8.5 hieght

Been steering bars since febuary of 2010

2/20/2012 8:29 PM

river im sorry its a sad day that they broke i still love you :/

BLRBMX "Dee hos you need to stop being so butthurt. It's vital, we're dicks. Get over it"
LEGIT guys tinybikeride33,Tcbmx,BEASTASSdick,milou,spikes5,Dee hos,BrokenBmx,Tito24,Aguers

2/20/2012 8:32 PM

trentydoo wrote: river im sorry its a sad day that they broke i still love you :/

i love you too booboo

2/20/2012 8:38 PM

Where us that school at?

2/20/2012 8:38 PM

haha get s&m bars wot break and have lifetime warranty i have the perfect 10s

BLRBMX "Dee hos you need to stop being so butthurt. It's vital, we're dicks. Get over it"
LEGIT guys tinybikeride33,Tcbmx,BEASTASSdick,milou,spikes5,Dee hos,BrokenBmx,Tito24,Aguers

2/20/2012 8:39 PM

trentydoo wrote: haha get s&m bars wot break and have lifetime warranty i have the perfect 10s

these are made by s&m

2/20/2012 8:40 PM

ocbullyboy wrote: Where us that school at?

Martin luther king high riverside

2/20/2012 8:41 PM

i didn't even notice the crack going along the bottom tube, its horizontal

2/20/2012 8:42 PM

Looks like a pretty nice spot

2/20/2012 8:43 PM

trentydoo wrote: haha get s&m bars wot break and have lifetime warranty i have the perfect 10s

RiverSideRider wrote: these are made by s&m

well get the perfect 10s haha please?

BLRBMX "Dee hos you need to stop being so butthurt. It's vital, we're dicks. Get over it"
LEGIT guys tinybikeride33,Tcbmx,BEASTASSdick,milou,spikes5,Dee hos,BrokenBmx,Tito24,Aguers

Post a Reply to: Cracked my Thrash bars :(

To post, please join, log in or connect to Vital using your Facebook profile Fb_connect_sm