Bonus Dennis Enarson Video 32

Alex Auerbach put all of the incredible riding from the Press List with Dennis into one video, plus one more banger: wallride-to-double-whip.

Credit: Alex Auerbach
Related:
Create New Tag
32 comments
  • bikerider2k8

    8/24/2008 11:31 AM

    woooo

  • jaytea101

    3/14/2008 8:56 AM

    good edit alex

  • matXhew

    1/18/2008 4:36 PM

    who gave this caveman a bike?

  • bundoesrepbmx

    1/16/2008 7:09 PM

    woah! thts sic

  • bikerider2k8

    1/10/2008 6:35 AM

    wot can i say thts my dennis haha keep shredin the future is yours i mean it lol

  • joaquinserenabmx

    1/9/2008 3:56 AM

    insane

  • joaquinserenabmx

    1/9/2008 3:56 AM

    insane

  • ridebmxdut

    1/9/2008 2:53 AM

    dennis's no handers are the best

    amazin rider! x

  • ridebmxdut

    1/9/2008 2:53 AM

    dennis's no handers are the best

    amazin rider! x

  • ridebmxdut

    1/9/2008 2:53 AM

    dennis's no handers are the best

    amazin rider! x

  • winibike

    1/7/2008 5:01 AM

    PLS TELL ME THE NAME OF SONG!!!!!!!!!!!!!!!!!! THANKS

  • winibike

    1/7/2008 2:28 AM

    pls tell me the music's name thx evrything

  • al_asad_bmx

    1/5/2008 6:32 AM

    the trick over the box was a bike flip, SICK!!! the trick on the quarter was a reverse foot jam...there not the best looking but pretty hard...kids only 15 and a f**king bad ass!!!

  • ChadKagy

    1/2/2008 1:04 AM

    Damn kid, you're good.

  • rider20

    12/30/2007 2:24 AM

    he's not my favorite...but sure he's the best !!!

    Good everywhere ! So many incredible combo...bus to nofoot cancan ??? nose pic to bus ??? He can really do everything...he does every tricks !!!

    I'm stocked !!!



    sorry for my bad english...french :p

  • Freydaddy

    12/29/2007 6:52 PM

    Sick...

  • Freydaddy

    12/29/2007 6:52 PM

    Sick...

  • SunBru

    12/28/2007 6:26 PM

    Randy's V-Club part was better for this song but good riding

  • Joss

    12/28/2007 11:01 AM

    Hahaha what? A truckdriver into what...an 8 foot quarter? Double barspin to fakie? Unreal. Wallride down the steps was huge aswell. Solid video.



    No hard feelings but a part of me wishes that Gary Young would've pulled the wallride double whip at that Metro. Though I must admit, that was incredibly smooth.



    Maybe it's just me but I think the press list should only consist of the interview and a riding video should follow it. Much more enjoyable to watch in my opinion.

  • fitbmxer

    12/26/2007 2:35 PM

    They ruined the song with this edit. Check Randy Taylors V-Club part to see better song use. Awesome edit minus the song.

Hello Vital BMX Visitor,

We’re conducting a survey and would appreciate your input. Your answers will help Vital and the BMX industry better understand what riders like you want. Survey results will be used to recognize top brands. Make your voice heard!

Five lucky people will be selected at random to win a Vital BMX t-shirt.

Thanks in advance,

The Vital BMX Crew

Take Survey