Mirraco Must See: Kyle Baldock 27

Kyle Baldock is quickly becoming recognized as one of the most innovative park riders in the world and this new edit features some of his best riding yet.

Credit: Bret Trigg
Related:
Create New Tag
27 comments
  • TheNewestBMXer

    5/13/2011 7:57 AM

    That Was RAWW

  • JohnMorris

    5/12/2011 4:38 AM

    holy shit.

  • bobby.john

    5/11/2011 5:48 AM

    innavite my ass
    thius kid is way to freakin dialled to be called inovative
    more like freekin awesome

  • AYP

    5/11/2011 2:35 AM

    I hate to be that guy but has anyone else noticed that no one does anything original anymore?

  • johnlhuman

    5/10/2011 1:57 PM

    what song is this?
    anyone?

  • Catfish Hunter

    5/9/2011 1:00 PM

    awesome kyle!

  • Ábner Santana

    5/9/2011 12:15 PM

    haha' insaane!

  • Jordan Sempf

    5/8/2011 6:58 PM

    good shit kyle

  • Damn_Sam

    5/8/2011 10:57 AM

    Sick flairs!

  • dave lawrence

    5/7/2011 11:33 AM

    Jeebus.

    See kids, it's not all about street/wedges/ledges.

  • Aceofspadesbenji

    5/7/2011 10:33 AM

    circus tricks

  • MassiveTableTop

    5/7/2011 3:51 AM

    damn

  • Nathan_Clarke

    5/7/2011 3:01 AM

    OMG!! officially the best edit ive ever seen

  • Crash, I Do

    5/6/2011 6:53 PM

    HOLY CRAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    That is all that is needed to say!!!!!

  • RapandBMX

    5/6/2011 4:11 PM

    i dont like park but that was good

  • Ashley_Cridland

    5/6/2011 2:29 PM

    yeah boi, your going to kill it this year

  • maxx_wood

    5/6/2011 1:41 PM

    mental :D

  • reecebmx

    5/6/2011 7:08 AM

    Dear god : O

  • evan moyle

    5/6/2011 7:01 AM

    Seriously can't get enough of this kid. He's in the same class as Maddog and Pat Casey.

  • Lanky Nathan

    5/6/2011 5:33 AM

    Help you kyle. You're waaaaay too good