Vans Then and Now - Gary Young 23

Gary has been a part of the Vans team for quite a while. Here, he discusses how he got into riding, how he got on Vans, the early Vans team, and how the team has changed over time.

Credit: Vital BMX
Related:
Create New Tag
23 comments
  • kowoo

    1/25/2010 2:26 PM

    good

  • foxrider18

    1/20/2010 6:44 PM

    Gary is the man, but the like thing was just killin me.

  • I go by Lo Fi

    1/18/2010 10:24 PM

    like fest

  • Travis657

    1/18/2010 8:45 PM

    holy bonkers!

  • WTPaddictBMX

    1/18/2010 6:00 PM

    i dont ware vans lol

  • bigfootbmx33

    1/18/2010 5:11 PM

    bonkers???

  • AARAN SELWAY75

    1/18/2010 4:40 PM

    i dont wear vans i wear zoo yorks

  • FLABMX414

    1/18/2010 3:22 PM

    vans are the shit. true what he said at the end too...my dad wears vans and so do i

  • RonLopez

    1/18/2010 2:56 PM

    gary ur mostdeff one of my favs. lol he didnt say any thing about ryan guettler

  • freecoaster bmx

    1/18/2010 1:44 PM

    great rep for the company. real and nice= real nice!

  • Parker Heath

    1/18/2010 12:45 PM

    Yeah Gary vans rule keep shreddin

  • Michael eats Bmx

    1/18/2010 12:04 PM

    Viva La Vans

  • louis_hj

    1/18/2010 11:19 AM

    wow ive vever heard someone say like so much in my life!!
    its like fucking amazing
    gary is amazing

  • Noyourbad

    1/18/2010 9:15 AM

    Gary young is da man.

  • Nické

    1/18/2010 9:08 AM

    Gary Young is the man! first bmx video I ever saw "DROP THE HAMMER!" his part was amazing!!

  • abod

    1/18/2010 7:57 AM

    vans are the best shoes ever made.

    and to hutch, haha last friday in school some kids did a 7 min presentation on stuff and this one girl had 120 likes in her speach. another guy had 78. haha

  • bmxchris256

    1/18/2010 7:36 AM

    vans= best grippiest long lasting comfortable shoes ever

  • Hutch.

    1/18/2010 7:34 AM

    pretty awesome, bummer there wasnt any riding footage. i think it was 44 'like's haha

  • woodlum

    1/18/2010 6:43 AM

    he seem kinda nervous i guess.....

  • Russel

    1/18/2010 5:18 AM

    yesh back day footage is must see footage !!!