Webisode 4 17

Steve Woodward throws down some moves and another rider gets eliminated!

Credit: Glenn PP Milligan
Create New Tag
  • easterndude

    3/25/2007 8:22 PM

    mike woodward ya bich f!"

  • SDNubs

    2/27/2007 2:14 AM

    Steve Woodwizzle is way too good. That guy came in and brought some sick bmx skills to the table! Tail whip to axle on anything in sight, Bike flip air was the most amazing shit Ive ever seen! This guy should have had a full ride 5 years ago.....maybe will all open our eyes now!

  • spec_opsRIDER

    2/26/2007 9:42 AM

    steve should in no way be gone...he's the man..he dropped some nice tricks..all the ridings been good but he didnt deserve to be let go..its all good though i guess this is gonna keep everyone on their toes.

  • stlnbkr

    2/26/2007 3:51 AM

    I thought Woodwart was the next Haro team member! But then what are you gonna do

  • Joe Symonds

    2/26/2007 1:35 AM

    jose i know what you mean, it doesnt really seem like a fair competition seen as though marcus tooker is obviously good friends darden nyquist and mackay as he rides with them alot, also being the local its gonna help alot knowing all the lines

  • mfreestyle_2000

    2/25/2007 6:48 PM

    Wow the bike flip on the quarter was awesome!

  • samlikesbikes

    2/25/2007 4:51 PM


    steve is a machine! the other guys must be pretty effing rad.

    cant wait to see some more videos.

  • jessebmx

    2/25/2007 1:17 PM

    P.S - so original

  • jessebmx

    2/25/2007 1:16 PM

    steve woodward is a bad bad dood!

  • rdizle

    2/25/2007 12:59 PM

    woodward still is the shit. shitty he got cut

  • sparks

    2/25/2007 9:49 AM

    woodward was awesome to ride with, cant wait till next time --ill be coming to cali soon!

  • James Lukas

    2/25/2007 8:58 AM

    what the hell is woodward on haha, fastplant backflip holy hell man

  • famincal

    2/25/2007 8:58 AM

    I would agree with everyone else, Steve is the man! Crazy difficulty and original moves. Props on the bike flip dude!!!!!

  • lacoste

    2/25/2007 8:39 AM


  • Dennis Enarson

    2/25/2007 8:26 AM

    it dont matter everyone knows steves probly the best rider ever!!

  • jose aka pedro

    2/25/2007 8:15 AM

    what know woodward got cut.ok i dont want this to sound kinda like a d**k.but if tooker wins ill say it was setup.cause ive seen videos of him at the unit alot and always chilling with those guys.hopefully i am wrong.dont take it the wrong way.


    2/25/2007 7:06 AM

    steve muth-fuckin-woodward!... kid has and always will kill it, he's never someone that will bore you to watch!!!!.. i miss all the guys a lot