BMX -PANAMA-CHIRIQUI 49

MANY RIDE

Credit: BMX CHIRIQUI THE BEST OF THE BEST
Related:
Create New Tag
49 comments
  • pollo

    7/10/2009 10:13 AM

    BUENO ORITA NO RECUERDO COMO SE LLAMA PERO TE LA PUEDO PASA IF YOU WANT TO SEND THIS MISIC MSN

  • pabl0bmx

    3/29/2009 7:04 AM

    I THINK YOU ALL GUYS SAYING YOU HATE BARSPINS IS BECAUSE YO MAYBE CAN'T DO THEM

  • Stay_Sweet

    3/14/2009 2:18 PM

    q ShOw
    q AI . cHidoS BaRS lOs TiRaN PErrOnEs

    AaA So o uNa pReGuNtA.

    ¿CoMo sE lLaMa eSa cAnCiOn dE Mr. Green?

  • jeffwychesit

    3/10/2009 3:43 PM

    but nice job

  • jeffwychesit

    3/10/2009 3:42 PM

    i remember my first barspin. when i was 12

  • FlowsFast184

    3/9/2009 9:52 PM

    they must only watch Nigel Sylvester over there... lol it's all good tho I agree with blake aroldie...

  • blake aroldie

    3/9/2009 8:20 PM

    stop talkin shit on the bars. its good to see guys riding in odd countries

  • detroitbmx734

    3/9/2009 6:59 AM

    why do you kids talk shit all the time?

  • jrides95

    3/7/2009 7:55 PM

    10 bars out of 13 tricks super

  • pollo

    3/7/2009 11:35 AM

    jajaja thank for all the comment pero solo era una secion de todos los que tiran barspin en chiriqui gracias ay mas

  • Bmxerlee

    3/6/2009 7:20 AM

    hell yeahhh

  • ridebmx27

    3/5/2009 9:14 PM

    well considering they got ragged on alot here,
    theyre on the front page.

    so i give them mad props.

  • RichRidesALittleBike

    3/5/2009 6:46 PM

    Hot bars, if i could barspin like that id be chuckin em all over the place too

  • ChaoticKeway

    3/5/2009 5:41 PM

    HOLY BARSPINS BATMAN! lemme give you the rundown on this video, barspin, barspin, barspin, barspin 180, barspin, barspin, barspin, barspin, 360, barspin barspin, barspin barspin barspin barspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspinbarspin

  • bartv

    3/5/2009 5:24 PM

    how about that indian giver?

  • milobmxrider

    3/5/2009 2:17 PM

    one more barspin pls!! lol

  • xlbigbearlx

    3/5/2009 11:55 AM

    i wonder if he can switch barspin?

  • alberto bmx

    3/5/2009 11:41 AM

    barespin very nice !!!

  • PITIINSANE

    3/5/2009 10:12 AM

    barspins great

  • DUBMAIN

    3/5/2009 9:36 AM

    EL POLLO LOCO