Germain new edit 22

Last video

Credit: Petit nico, Brech, Linsay
Related:
Create New Tag
22 comments
  • KevinBMX5512

    1/30/2009 11:46 PM

    dang that was crazy good

  • xThomaSx

    1/22/2009 6:49 PM

    crispy

  • th3skyizthalimit

    1/18/2009 7:34 PM

    dude j-me how are you even guna talk shit about anything in this vid. big deal if its at 1 skate park id like to see you do half the shit in this video

  • j-me

    1/17/2009 10:06 PM

    this vid would hav bin better if it wasnt just at one fuckn skatepark.

  • dehartt

    1/17/2009 8:32 AM

    still a super good rider tho man props, take your brake off haha

  • dehartt

    1/17/2009 8:30 AM

    fakie to whip SUCKED

  • pabl0bmx

    1/17/2009 12:26 AM

    good riding to both sides man!

  • crazybrech

    1/16/2009 12:20 PM

    tu gere mec!!!!
    the dude everyday in progress!!!

  • Benfit4life

    1/16/2009 9:53 AM

    sick man!

  • hockeypimp360

    1/15/2009 6:19 PM

    wait did i just see a decade? wtf?

  • JCWpp88

    1/15/2009 5:57 PM

    clean

  • freecoaster bmx

    1/15/2009 4:54 PM

    vous etes vraiment bien! quand vous passez a Utah,vienez a ma maison por une session du trails. franglish! good job

  • migo123bmx

    1/15/2009 3:39 PM

    really enjoyed that vid!
    good ridin!

  • yeah!

    1/15/2009 1:20 PM

    dope!!!

  • phillyheadbanger

    1/15/2009 1:13 PM

    next Brad Simms? i dunno bout that but still rips

  • christianbmxperu

    1/15/2009 1:05 PM

    TOLLES VIDEO!
    GRÜSSE VON PERU

  • *J.K.B*

    1/15/2009 12:36 PM

    Woo kool vidd maan =]

  • GulliBMX

    1/15/2009 11:33 AM

    Props, badass riding and your videos are always good

  • HHBMX

    1/15/2009 11:17 AM

    fuck dude your so good.

  • fitrider08

    1/15/2009 11:04 AM

    where you at