Ryan Taylor Ain't Playin' 29

Credit: Mike King
Related:
Create New Tag
29 comments
  • Reece Scoter Peakman

    4/24/2011 2:33 AM

    i know ryannn he is bad on a bmxx

  • LeeRidesBikes

    9/22/2010 7:16 AM

    Sweet edit & riding bloke! :D

  • haydos

    9/19/2010 7:28 PM

    yeah ryan flaire bar

  • MrJesseRG

    9/19/2010 1:21 PM

    Great Edit! Ryan vids always seem to have good filming and editing. This guy is way good

  • Alec t. m.

    9/17/2010 11:57 PM

    triple bar catch bar!!!! epic

  • WillderBMX

    9/16/2010 5:48 PM

    oppo double whip was cool and one of the only table flairs i have seen that actually looks like a table

  • Lacon

    9/16/2010 5:39 PM

    fuck yes ryan! amazing riding !

  • Lacon

    9/16/2010 5:38 PM

    fuck yes ryan! amazing riding !

  • kpZebraNorco

    9/15/2010 11:12 PM

    SOOOOOO GOOODD!!! RYAN TAYLOR IS THE SHITT HAHAHA

  • BradMX

    9/15/2010 4:02 PM

    This guy needs to be on the Dew Tour!

  • brenden_selby

    9/15/2010 2:04 PM

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • kinkbmx1997

    9/15/2010 2:01 PM

    im in love

  • just jeff

    9/15/2010 12:05 PM

    SO FUCKING EPIC!!!!!!!!

  • jimonbike

    9/15/2010 11:33 AM

    love the triple truck , the whole video was sickk

  • TheSaki

    9/15/2010 9:55 AM

    sooo good! especially loved the invert flair!

  • Mark Salvin

    9/15/2010 9:03 AM

    what the fuck, he is KILLING it!! and with style too. the filming and editing is awesome as always too with mike

  • dom turtle

    9/15/2010 7:51 AM

    Oppo double whip :O

  • brandon christie

    9/15/2010 5:31 AM

    RT can deff do whatever he wants on that bicycle

  • chrisbarness22

    9/15/2010 5:24 AM

    Yeeeeeew!

  • rodolphe.legendre

    9/15/2010 3:58 AM

    sick

Hello Vital BMX Visitor,

We’re conducting a survey and would appreciate your input. Your answers will help Vital and the BMX industry better understand what riders like you want. Survey results will be used to recognize top brands. Make your voice heard!

Five lucky people will be selected at random to win a Vital BMX t-shirt.

Thanks in advance,

The Vital BMX Crew

Take Survey