Zack Gerber DAY EDIT 132

5hrs of a day, 7 minutes of raw footy, and one 1 minute and 15 second banger video.

Credit: Kaleb Retzer and Jazmine Jade
Related:
Create New Tag

Zach Gerber's videos « Previous Next »

132 comments
  • Raptor

    12/6/2010 12:22 AM

    that frontflip down the stairs was something ive imagined but i never saw it on film!!! D:

  • fallen

    11/13/2010 6:35 PM

    That kid has style. I can't belive that your not pro!!

  • harley colyer

    10/8/2010 1:39 PM

    god fuckin damn thats a nice vid. ey sack have u turned pro yet cuz to me ur a fuckin pro

  • imadelovetobmx

    6/28/2010 10:16 PM

    like all he got wer a few week yelps!lol dude if i was ther i wuld b f'n yellin n screamin god thts insane!

  • Darkie

    6/15/2010 10:08 AM

    Nice vid, what song is that?

  • Awesomeness1000

    6/7/2010 10:47 AM

    Dude thats fucking crazy shit... wish i could do that.

  • gnarshredder666

    6/1/2010 11:17 AM

    fucking balls to the wall at the end. the song sucked though, get some metal in that shit!!!!!!!!!!

  • nick rocks casselberry

    4/25/2010 10:49 AM

    damn

  • brmurph2

    4/13/2010 6:07 PM

    cool ending but it starts off slow and boring and u killed the vid with the horrible song

  • C@fish

    4/13/2010 8:36 AM

    MOTHER F*CKER!!!! Thats some sick s*it!

  • ktm-kx339

    3/18/2010 12:26 AM

    damn!!!!

  • KinK72

    3/16/2010 8:05 PM

    fucking gnar as hell dude u could be goin places with that shit

  • LEZGORIDEFOOOL

    3/16/2010 6:22 PM

    damn. you got those cranmer skilllzzzz d000000sd

  • chaaad11

    3/11/2010 5:25 PM

    holy shit

  • Effting

    3/6/2010 10:13 AM

    KJFDKLHGKGHF WHAT THE FUCK

  • hiphop666

    3/4/2010 9:44 AM

    WTF

  • Noyourbad

    3/4/2010 8:48 AM

    Awesome

  • piggy7

    3/3/2010 12:20 PM

    dude

  • drock6570

    2/24/2010 7:36 PM

    sick!!!

  • twentyfortyride2die

    1/31/2010 4:24 PM

    damn bro nice job... get a sponser already.. u can already make it big if u want $$$