spdBMX Construction 22

in some of the shots 1:08 you can see the ground is clear for our second line we're working on. I want some big transfer lines.

Credit: my vital brothers, that means you!
Related:
Create New Tag
22 comments
  • Kinkrider26

    6/24/2009 9:41 PM

    how didnt u spend any money

  • freecoaster bmx

    10/22/2008 11:53 AM

    no money spent and wow we'd love help digging, i'm not sure you have any idea how much time goes into shaping and keeping them built up. I do feel very fortunate and they are some sweet trails.

  • RyanPwns

    10/12/2008 6:28 PM

    i better not see this again!!!

    im geuss you have money to get dirt transferd to your damn house!


    i wish i can do that!
    i probably can but why buy it when you can dig it and it means more know you dug it your self with sholves and buckets.


    but nice dude.

  • gimmickbmx

    9/28/2008 5:31 PM

    haha good choice for a song etnies this was the best vid part

  • 123don456

    9/28/2008 4:56 PM

    ssiccck man! i want to see some 360 tire grabs soon! haha

  • OS4_Oliver

    9/28/2008 1:18 PM

    you know what i hate u ha

  • OS4_Oliver

    9/28/2008 1:18 PM

    yeah lucky

  • FITbmx358

    9/27/2008 7:43 AM

    ah man thats nasty

  • fmf bmx

    9/26/2008 2:15 PM

    for letting me ride them with you

  • fmf bmx

    9/26/2008 2:15 PM

    thanks

  • beno

    9/26/2008 11:54 AM

    man those trails look sweet! Nice job

  • bmxchris256

    9/26/2008 11:48 AM

    dude where do you get all that dirt from lol thoes are some sick jumps

  • bmxboy1000@aol.com

    9/26/2008 10:12 AM

    ha this vid is sweet! those jumos look amazing and the pad on your frame is to protect your balls

  • davo8818

    9/26/2008 5:02 AM

    dude ur ought be the kuckiest bmx kid alive!!!! sik riding too.

  • pedalpower

    9/25/2008 9:36 PM

    so fukn good man very lucky

  • harobiker720

    9/25/2008 6:50 PM

    the x-up to stem hump was sick haha

    ur sooooooo lucky

  • flybmx

    9/25/2008 6:30 PM

    tiregrab to tweak to reverse pedal air was sick

  • flybmx

    9/25/2008 6:22 PM

    can you do tiregrabs? haha

  • bmitch1734

    9/25/2008 6:15 PM

    where the hell do you live?

  • Number 911 2

    9/25/2008 5:59 PM

    ok so it is ur lucky as fuck