Added reply in a thread Thinking about getting a gyro 2/12/2019 2:12 PM

Lmao

Started new thread Vans BMX Wafflecup? 2/8/2019 12:10 PM

Does anyone know how it differs from normals vans soles if it does at all? I was wondering because i want to get the Scotty Cramner Signature edition hi-tops and i wanna know if its any different.

This forum thread has 7 replies

Added reply in a thread New Frame. Let's see what happens 2/8/2019 9:00 AM

Nah you gotta get an alvx.

Added reply in a thread Instagram 2/8/2019 8:56 AM

My insta is @aaronmellien and my second account/crew account is @midbmx

Added reply in a thread best protective shoes brand for the heel area? 1/30/2019 4:11 PM

Jordan 1's are real good for riding but you're lucky if you can get a pair for less than 120$

Added reply in a thread New Kink Backwoods frame 1/25/2019 9:26 AM

If it had geo that i like i would already own one.

Added reply in a thread New frames that meet my criteria? 1/24/2019 12:28 PM

No offense but imo that looks goofy af.

Added reply in a thread 2019 BSD Soulja 1/15/2019 12:39 PM

I am too, kinda wish i would have went with the 2019 alvx just for the raw now though.

Added reply in a thread What'd you do to your bike today? 1/13/2019 1:53 PM

Well duh he doesn't he rides bmx.

Added reply in a thread First Build After 15 or yrs. 1/11/2019 5:04 PM

Woah. I want to hate this bike but i cant. that color combo looks so good.

Started new thread WTB:OS Stem 1/11/2019 5:02 PM

I'm looking for an oversized clamp stem hmu if you have one.

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Cheap OS stem? 1/11/2019 4:45 PM

I meant handlebars lol I got a new pair of bsd giraffic bars for christmas.

Started new thread Cheap OS stem? 1/11/2019 4:25 PM

Anyone have any idea on a good OS (1" clamp) stem that's cheap or at least cheaper the 40 dollars?

This forum thread has 6 replies

Added reply in a thread Brakes Or Brakeless 1/11/2019 10:08 AM

The only time i ever brake is for intersections other than that i just ride out my speed.

Added reply in a thread Can anybody answer these Vx1000 questions? 1/4/2019 12:07 AM

Where did you get it ive been looking for one for a long time but i can never find one...

Added reply in a thread Custom BTM for sale 1/3/2019 12:31 PM

Thats waay too cheap dont sell it for that.

Added reply in a thread 2018 FBM GYPSY 1/2/2019 10:24 AM

Dassalotta dislikes.

Added reply in a thread Dehart off animal 12/31/2018 1:10 PM

Fuck rodeopeanut its teamweed420 now

Added reply in a thread Odyssey vs GSport rims 12/30/2018 1:34 PM

"or taken out sold for crack"

... more ยป
Added reply in a thread BMX Christmas 12/26/2018 7:49 PM

its the grinch. Duh.