Started new thread Dans codes 5/16/2012 1:56 PM

Gona make a big order soon using my dans rewards if i can get some discounts of them calenders i know you guys have that be niceeee

This forum thread has 7 replies

Added reply in a thread Tbogs??? 11/3/2011 6:52 PM

Yea im tryin to go to york but jew dont kkno if hes gettin his new whip

Started new thread Tbogs??? 11/3/2011 6:11 PM

So I can tire grab, oppo tire grab, tuck no, one hander ha but I cant grab my seat??? Its just not in my head I guess,so any tips for tbogs?? I couldnt find anything one these in the search bar so please help ha wana get them so bad

This forum thread has 5 replies

Added reply in a thread LOOK WHAT I GOT IN MY INBOX TODAY!!! 11/3/2011 2:15 PM

damn lol

Added reply in a thread FUCKING AWESOME! 11/2/2011 6:31 PM

o lol i dont know anyone with bsd parts besides some oldhead at the skatepark he has the wza ha

Added reply in a thread hubs 11/2/2011 4:29 PM

dont get the delxe hubs!! my friend just got them front and back, he also runs four pegs he had problems with both their not peg friendly## tryin to help you out

Added reply in a thread FUCKING AWESOME! 11/2/2011 4:12 PM

hate bsd?? there pretty legit mang

Added reply in a thread hubs 11/2/2011 4:05 PM

shadow raptor or primo

Added reply in a thread barspin help 11/2/2011 3:53 PM

how are you gona be garrett reynolds and not barspin???smh

Added reply in a thread Hitman Sir Han 11/2/2011 3:51 PM

hitman?? didnt they sell them in europe i know the owner lives in jersey

Added reply in a thread Haro Rockstar BMX bike 11/2/2011 12:17 PM

eww

Added reply in a thread Scooter Invasion in Australia (Watch Vid) 10/31/2011 3:37 PM

damn haha for southeastern pa area there is no scooter scene haha. just bmx n skate

Added reply in a thread Ratchet vs. Eclat 10/30/2011 5:08 PM

Eclat, a lot of my friends had problems with their ratchets

Added reply in a thread bsd backstreet vs g-sport ratchet 10/30/2011 11:12 AM

ratchets are nice but a lot of my friends had problems with theres

Added reply in a thread Cult? 10/30/2011 9:39 AM

not at all ur some old head who waste their time on a bmx forum....

Added reply in a thread Cult? 10/30/2011 9:33 AM

u mad as shit lol

Added reply in a thread Cult? 10/29/2011 8:00 PM

cult is the shit, my whole bike is pretty much cult ha fuck haters the funny thing is 98% of the haters on here hate cult cant ride for shit ha but yea what there about and image is pretty sick its just about riding bikes.

Added reply in a thread snow in october 10/29/2011 11:01 AM

its startin to stick on my street shit sad i wanna fuckin ride

Started new thread snow in october 10/29/2011 9:31 AM

so in pa this time of year is like the perfect riding weather 65 sunny bout rite now its snowung and its like 35 degrees out wtff anyone else in the pa jersey area effected by this shit??

This forum thread has 23 replies

Added reply in a thread Nike or Vans? 10/29/2011 8:42 AM

both are great shoes ha nike6 or vans are the only shoes i wear so either one ha