Added reply in a thread Protective Gear and sweating 11/28/2012 10:36 PM

ae thats why i dont wear my shinners

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/28/2012 9:23 PM

the sprocket aha

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/28/2012 9:20 PM

dont know, maybe coz im loose.

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/28/2012 5:37 PM

ordering new bars and sproc on monday, might be swapping cranks for my old twoms that i bent

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/28/2012 5:35 PM

what do you mean?

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/28/2012 5:27 PM

the sprocket has now snapped in half

Added reply in a thread TWO THINGS URGENT TO KNOW!! 11/27/2012 2:26 PM

note: the eclat tibias use the same hollow spindle, but it has a end cap that you can take off

Added reply in a thread Drive sides and beefy chains 11/25/2012 10:16 PM

thats fun haha. have you tried grinding on the bb shell? its weird as

Added reply in a thread Drive sides and beefy chains 11/25/2012 10:15 PM

ohh just found it, sold

Added reply in a thread Drive sides and beefy chains 11/25/2012 10:06 PM

depends how dialled your crank arm grinds are, this guy was sellin a wipperman 1g8 on trademe.

Added reply in a thread Mutant Bikes Owl Hub 11/25/2012 9:55 PM

im guessing there could be a few problems with this hub

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/25/2012 9:47 PM

no, i kinda knew it was gona break when i got it haha. i think they should make it so you can only use it with micro drive cranks, the 2 teeth have broken off now, i dont think crank arm/sprocket grinds helped either lol

Added reply in a thread TWO THINGS URGENT TO KNOW!! 11/25/2012 9:43 PM

no the tibias are 2.5 piece as well, get the bsd, fuck colony shit

Added reply in a thread A couple of my rides 11/25/2012 9:37 PM

luna looks sick bro, the sprocket looks nice. how do you like the back hub? i used to use it until all the internals got fd up

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/25/2012 9:32 PM

yea i emailed animal a few days ago

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/24/2012 1:24 PM

they dont have warranties

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/23/2012 1:21 PM

ye iknow, im still ridin it

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/22/2012 10:38 PM

a bit over a year(i rawed them like a week ago). ae hah luckily i got the shity color

Added reply in a thread whats crackin my ghees 11/22/2012 10:14 PM

nah ghee, hope this stuff dont snap, the sprocket aint even 2 months old

Started new thread whats crackin my ghees 11/22/2012 10:10 PM

notice some crack on my bike over last week!! not happy eclat tibia

animal sprocky balboa shadow vultus now i realise fuck, i should have kept with my odyssey bars,cranks.sprocket ... more ยป

This forum thread has 67 replies