Added reply in a thread Best frames?? 6/22/2020 10:55 PM

Nah just speaking facts buddy 🤦🤦 why ao mad if aint shit dumb ass.

Added reply in a thread Best frames?? 6/22/2020 8:32 PM

S & M over priced and built with garbage...🤦🤦🤦🤦

Added reply in a thread Best frames?? 6/22/2020 8:15 PM

Imo better than S & M

Added reply in a thread Best frames?? 6/22/2020 6:50 PM

Ima stick with cult 2 short

Added reply in a thread Best frames?? 6/22/2020 3:07 PM

Got any frames you'd recommend? Or shouls I get Anthony Panzas too short

Started new thread Best frames?? 6/22/2020 2:20 PM

What are the best frames? I am getting new one. I havw stock verde prism. I was going to get Anthony Panza too short frame. But id like to knownif notngood ornif good and what other frames?

This forum thread has 34 replies

Added reply in a thread Crank bolt is stixking out and my chain is rubbing on tire and wont go on the sprocket 6/19/2020 12:20 PM

Right lmfaooooo

Added reply in a thread Crank bolt is stixking out and my chain is rubbing on tire and wont go on the sprocket 6/19/2020 11:52 AM

Could I just get different spacers from my local bike shop? Instead of ordering and waiting for them to come.?

Added reply in a thread Crank bolt is stixking out and my chain is rubbing on tire and wont go on the sprocket 6/19/2020 10:12 AM

I have Shadow Killer Cranks. Thinking about switching cause thia is too much. Would rather get brand new cranks better cranks

Added reply in a thread Crank bolt is stixking out and my chain is rubbing on tire and wont go on the sprocket 6/19/2020 9:43 AM

Awesome just gotta find or buy a spacer. Cause I must have lost it when cranks feel off. Any options what to use for a spacer?

Added reply in a thread Crank bolt is stixking out and my chain is rubbing on tire and wont go on the sprocket 6/19/2020 9:30 AM

A spacer will resolve both issues?

Started new thread Crank bolt is stixking out and my chain is rubbing on tire and wont go on the sprocket 6/19/2020 9:25 AM

I had lost my crank bolt the other day. Just purchased a new one put it back together but the bolt is sticking out and my chain is rubbing on tire and wont go on sprocket fully.. Help please.

This forum thread has 13 replies

Added reply in a thread Shadow killer cranks? 6/17/2020 11:56 AM

Okay cool. Def gonna keep em then. I lost a bolt last night to them so was gonna change. But just gonna order new bolt

Started new thread Shadow killer cranks? 6/17/2020 10:35 AM

Are Shadow Killer cranks any good? Or should I replace them?

This forum thread has 4 replies

Added reply in a thread Lost crank bolt.. 6/17/2020 10:32 AM

Thank you.

Added bike check My Boo 6/17/2020 10:19 AM
My Boo
Started new thread Lost crank bolt.. 6/17/2020 9:55 AM

So I went for a ride last night and stopped at a friends. Before leaving was gonna tighten up my cranks cause they were loose.. Come to find out.. I lost my bolt on one side. I run Shadow Killer cranks.. Help what do I do? Do i have to buy new cranks ... more »

This forum thread has 5 replies

Started new thread Help what type of cranks are these?? 6/13/2020 8:23 AM

Can someone tell me what kind of cranks these are?

This forum thread has 2 replies

Added reply in a thread Problem With Freecoaster!! 6/11/2020 1:03 PM

Nvm adam lz just explained it

Liked a bike check The Comeback - Diamondback 6/11/2020 12:32 PM
The Comeback - Diamondback