Added reply in a thread selling lots of good stuff 2/16/2012 5:51 PM

Sorry for the delay in response... Prices added and I updated what's still available. if you buy more than one thing, i will take a lil off as well Thanks

Started new thread selling lots of good stuff 2/4/2012 12:40 PM

Sorry for the low quality pics, let me know if you need close ups or whatever. Me and a friend put all of our unused stuff for sale here to get money for a roadtrip. Thanks for looking Mutiny Glam bars (sold) Demolition Pedals Red $10 Eastern PC pedals

... more »

This forum thread has 10 replies

Added reply in a thread broke my s&m! Cult OS v3 check(: 1/9/2012 4:16 PM

nice

Added reply in a thread bloody Oreo(badboy V2) 1/5/2012 5:52 PM

Glad you guys like it, it serves its purpose well. I like to make noise and grind stuff... hahaha

Started new thread bloody Oreo(badboy V2) 1/5/2012 11:23 AM

Finally got moved into my new place. I got a few new things for the bike... really happy with it. sorry for the phone pics. Frame: Cult Badboy V2 21" Forks: Fly something Topbolt: Demolition Stem: Cult topload Bar: Cult Deathrow 8.5" Grips: Cult Faith,

... more »

This forum thread has 13 replies

Added reply in a thread NEW REST OF EVERYTHING FOR SALE. STEMS, GLASSES, MORE. 10/18/2011 8:23 PM

What kind of deal can I get on the Venkman's or the firedrill's? trade anything?

Added reply in a thread Cult Deathrow 21' FS Complete 9/12/2011 12:01 AM

Let me know if you decide to part out, I'm wanting a 21" deathrow Bump for a sweet deal

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/7/2011 9:15 PM

Seat is gone

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/7/2011 9:11 PM

no thanks

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 3:31 PM

just hit me up on here when you get back or whatever. I don't like to give my number out on forums and shit

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 3:26 PM

my number?

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 3:19 PM

I'll do $20 shipped on that sprocket

Started new thread looking for some butcher or other sleeved pegs 8/5/2011 3:06 PM

anybody got any animal butchers, shadow's or even primos?

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 2:46 PM

nah man, the bars are gonna cost a bit to ship... those pegs aren't $25

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 2:42 PM

anybody got any butcher pegs they wanna get rid of? Or the shadow or primo ones or whatever... just wanna give them a try on some brick ledges and at the park

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 1:11 PM

how abut $55

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 1:09 PM

$22 shipped since I gotta get an envelope and pay shipping if BMXer10 doesnt end up buying them

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 1:07 PM

$25 and they're yours

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/5/2011 1:06 PM

the specs are on any website, if you like the specs make an offer

Added reply in a thread parts for sell/trade 8/4/2011 1:22 PM

make me an offer on both of em