Added reply in a thread Best tire? 8/6/2010 5:34 PM

KHE tires all the way, they last forever, are mad light, and treads hold up, but idunno about for dirt, i got the KHE street tires and there dope

Added reply in a thread fork race help?? 8/2/2010 12:15 PM

dude thank you sooo much, i was so confussed u just helped meout sooo much!! good look

Added reply in a thread fork race help?? 8/2/2010 12:04 PM

dude thank you sooo much, i was so confussed u just helped meout sooo much!! good look

Added reply in a thread fork race help?? 8/2/2010 11:07 AM

yeahh you pretty much got it... so i am trying to take off the old race on the forks and put an integrated race on. is there anyway you could send me a pic of a fork race?? i a confused between 2 different things, or if no pic, what do i search for on ... more »

Started new thread fork race help?? 8/2/2010 10:41 AM

soo i finally got a frame with a integrated headset, my old frame used a standard headset. so i have to take off the old race fork on my forks and put a integrated race fork on my forks. so how do i take off the ld race fork and then how do i put on ... more »

This forum thread has 8 replies

Started new thread new frame, need help taking off fork race!? 8/2/2010 10:26 AM

soo i finally got a frame with a integrated headset, my old frame used a standard headset. so i have to take off the old race fork on my forks and put a integrated race fork on my forks. so how do i take off the ld race fork and then how do i put on ... more »

This forum thread has 2 replies

Added a comment about video 2011 Haro Bikes Line w/ Allan Cooke 8/1/2010 11:42 AM

wow i am actually impressed, well done mr allan cooke, way to turn around haro!

0 0 0

This video has 26 comments.

Added reply in a thread box jump edit. 7/29/2010 4:34 PM

that def looks like alota fun, wish i had that in my yard lol. a lil sketchy in the middle, but its still dope, good job and nice 3s

Added reply in a thread eclat headset?? 7/29/2010 3:33 PM

heyy thanks man, that def gives me sorta an answer, thanks

Added reply in a thread eclat headset?? 7/29/2010 2:53 PM

damn thats not good, but did it come with a race fork?? i sorta need to know b4 my frame and headset comes because i dont have one, thanks man

Started new thread eclat headset?? 7/29/2010 2:11 PM

does anyone have the eclat headset?? or does anyone know if it comes with a fork race??

This forum thread has 20 replies

Added reply in a thread just a quick question 7/29/2010 1:56 PM

okk thanks, i know u think i am dumb, i just didnt know. i just started riding again and when i used to ride everyone had standard headsets, so thanks again

Started new thread just a quick question 7/29/2010 1:47 PM

so i know u guys probably think i am an idiot, but i honestly dont know. so if you have stock forks from a frame that ran a standard headset and you get a new frame with an intergrated headset and will you need new forks or will the forks from the old ... more »

This forum thread has 4 replies

Added a comment about photo IMG_0800 7/29/2010 1:41 PM
IMG_0800

damn man thats hella clean, nice work!

0 0 0

This photo has 1 comment.

Added reply in a thread dumb question??? 7/29/2010 1:34 PM

maybe your spindle is stripped on one of the spline, which means all u need is a new spindle which is cheap depending on what kind of spindle u need... idunno if thats what it is, but the same thing just happend to me a couple months ago so u should ... more »

Added reply in a thread dumb question??? 7/29/2010 1:34 PM

maybe your spindle is tripped on one of the spline, which means all u need is a new spindle which is cheap depending on what kind of spindle u need... idunno if thats what it is, but the same thing just happend to me a couple months ago so u should take ... more »

Added reply in a thread ody or primo? 7/29/2010 1:19 PM

i know someone that had the primo rim and put a nasty dent in it, i dont know if its aluminum or what. i really dont know to muchg about the primo rim other than that. soo i would go with the odyssey just cuz they have always been reliable and strong. ... more »

Added reply in a thread is dans safe to order online yet?? 7/29/2010 1:10 PM

its fine, i also ordered a frame and other stuff 2 days ago

Added reply in a thread whats up with the FIT team? 7/29/2010 1:00 PM

i know what fucking teams there on moron, that wasnt the question, i was just wondering what was going on with fit if they were still gonna be around, and i did search this in the search tab and didnt find shit. and if u dont give a shit why u writing ... more »

Added reply in a thread whats up with the FIT team? 7/29/2010 12:58 PM

ohh well im in the dark more than u, soo thanks for updating me. but i am pretty shur ur sum what right, cuz i think thats what i heard too something like fit being in debt or w/e. its just crazy thats alot of dope ass riders right there. but yea im ... more »