FIT_bOyEE's Comments

Added a comment about news blog Kink Team = Evicted from Kink House 1/13/2011 10:21 AM
FIT_bOyEE

soo wack, and they party pretty hard so they were probably being to loud to often, hopefully they'll just rent out another house

0 0 0

This news blog has 12 comments.

Added a comment about video Jetlagged - Australia 1/13/2011 10:03 AM

holy crap Kink team is killin it, this edit was absolutely amazing!!!! Sean Sexton, Aaron Smith, Tony Hamlin and Darryl Tocco killed it, craziness!!!!

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video Calling the Shots with Miles Rogoish 1/13/2011 9:36 AM

his bike is soo pimp!!!

0 0 0

This video has 5 comments.

Added a comment about news blog Chase Dehart on Dan's Comp; off Two By Four 1/12/2011 1:25 PM
FIT_bOyEE

i wonder what his homie Van Homan thought about this? but i'm sure he was psyched for him, I mean who wouldn't go to ride for Dan's Comp if they could

0 0 0

This news blog has 1 comment.

Added a comment about video Josh Clemens @GlenHaven 1/12/2011 1:23 PM

really nice flow and style, really clean edit

0 0 0

This video has 5 comments.

Added a comment about news blog Seth Kimbrough off Lotek 1/12/2011 12:55 PM
FIT_bOyEE

damn who hasn't left Lotek, it's like what happened to Fit all over again, what's goin on with Lotek they gonna go out of business or something??

0 0 0

This news blog has 10 comments.

Added a comment about news blog Sneak Peak: Zak Earley's New Felt Battlesnake 1/12/2011 12:53 PM
FIT_bOyEE

Congrats Zak, soo psyched you got hooked up with a dope team, Scotty Cranmer is soo chill. Another New England dude puttin it on the map, soo many New England dudes have been killin it and getting a lot of much needed recognition lately and I'm mad happy for them

0 0 0

This news blog has 2 comments.

Added a comment about video JESSE WHALEY PARK SHREDZ 1/1/2011 11:09 AM

Stranger Team is soo dialed!!!!!!

0 0 0

This video has 10 comments.

Added a comment about video Chad Kerley Ocean Beach Session! 12/31/2010 1:47 PM

dude is such a shredder and has the most amazing lines!!!!! oppo bar to manny to bar was on point!!!! and the manny to 360 was soo legit, those are like my new favorite tricks to see!!!!

0 0 0

This video has 16 comments.

Added a comment about video Volume Bikes: Mike Mastroni 12/31/2010 1:31 PM

and I dont know if thats the Destroyer buit i know the lime green one and the flat black one in the first and last clip are both Drifter frames, tates sig frame...but the purple n black weird lookin one at :46 could be a destroyer....and I dont see how he has any Colony parts or how you can even tell their Colony, I'm pretty sure it's all Volume and Demolition, I dont see Mike rocking and Colony stuff since ive met him and know who he rides with, but i could be wrong

0 0 0

This video has 23 comments.

Added a comment about video Franco Simone 12/31/2010 1:05 PM

I freaking love Stranger's team so sick, they all have such filthy style and technicality of tricks!!!! This edit was really clean, well done!!!!

0 0 0

This video has 6 comments.

Added a comment about news blog Ryan Guettler Bike Check 12/31/2010 10:15 AM
FIT_bOyEE

agreed

0 0 0

This news blog has 10 comments.

Added a comment about video Zak Earley vs Traveling 12/31/2010 10:11 AM

haha damn thats freakin crazy lmfao, and that's awesome he was flying outta Manch-vegas, NH that's where Im at right now lol, it's such a small ass airport too

0 0 0

This video has 9 comments.

Added a comment about video Dan's Comp Pro Team: Morgan Long 12/30/2010 1:55 PM

YES!!! So happy for this dude, hes been such an under the radar dude and soo hyped this year hes finally getting recognition for his dope style of riding!!! dope ass edit too, sick bunsen burner to smith grind!!!!

0 0 0

This video has 15 comments.

Added a comment about news blog Tony Hamlin on Dan's Comp 12/30/2010 1:51 PM
FIT_bOyEE

this is soo sick, Tony is the shit and this has been such a big year for him and not to mention hes got his Kink Solace signature frame coming out, soo happy for this guy cuz he definitely deserves it for sure, such a filthy rider!!! CONGRATS TONY!!!

0 0 0

This news blog has 4 comments.

Added a comment about video Volume Bikes: Mike Mastroni 12/29/2010 4:15 PM

another New England dude on the map, hell yeah...I have been watching Mike for awhile now and always killed it with style!!! Like that hes still chillin with the homies, Adam22 what up! lol...Dope edit for sure, great riding!!!!

0 0 0

This video has 23 comments.

Added a comment about video Tree Bicycle Co. Clinton David 12/29/2010 1:27 PM

im pretty sure thats just a regular 360 and hes not goofy footed im goofy footed and I ride right foot forward and spin to the left and grind on the left...i could be wrong though

0 0 0

This video has 7 comments.

Added a comment about news blog Kurtis Elwell off Lotek 12/29/2010 1:19 PM
FIT_bOyEE

damn this is crazy, Lotek has like a completely different team now, sooo many ppl left Lotek

0 0 0

This news blog has 8 comments.

Added a comment about news blog Zak Earley off Tree 12/28/2010 8:20 PM
FIT_bOyEE

maybe Kink, hes boys with all the Kink team and lived with Aaron Smith for awhile in Dover, NH...this will be interesting to see what team he goes to! and benpiff Tree is def a bomb ass company but all the riders on Tree get no publicity and never produce any edits and they dont take to many trips like most of the big teams and Zak Earley is a beast and needs way more recognition!!!! so hopefully the team he goes to he will get it so alot more ppl know who he is because hes soo underecognized

0 0 0

This news blog has 6 comments.

Added a comment about news blog Lil Jon Update 12/28/2010 8:39 AM
FIT_bOyEE

I def agree with Marleybmx! and theres so many dudes in bmx that party and are filthy riders so if those "big companies" wanna drop them let them and other companies will sure take advantage

0 0 0

This news blog has 8 comments.