Added reply in a thread Fly Mosca 2 6/23/2011 7:24 PM

Thanks man,It looks alot better than it did,there's a picture on my setup of when it was brown haha.

Added reply in a thread Fly Mosca 2 6/23/2011 7:18 PM

Yeah I'm getting a new seat soon i just bought a shadow pivotal post today for 5 bucks so I'll get one soon.

Added reply in a thread Fly Mosca 2 6/23/2011 7:11 PM

New cranks,pedals,headset

Added reply in a thread 3D BMX Feature Length Documentary 6/22/2011 10:56 AM

Actually when limewire was still around i looked up "bmx" to try and find bmx videos and there were like 10 gay pornos called bmx boys LOL.

Added reply in a thread Fly Mosca 2 6/22/2011 10:15 AM

Thanks

, my next pair of pedals will probably be black, if i ever get my left pedal off -___-
Added reply in a thread Fly Mosca 2 6/21/2011 7:30 PM

For sure man!

Added reply in a thread Fly Mosca 2 6/21/2011 7:10 PM

Yeah I'm painting them soon, the green string is from my friend that i bought them from i just left it, not crazy about the color but i needed bars and they were only 15.

Started new thread Fly Mosca 2 6/21/2011 6:53 PM

Frame-Fly Mosca 2 Bars-S&M Grand Slam XLT's Grips-ODI Bar ends-ODI Stem-Fly Mosca Headset-FSA Forks-Odyssey classic dirt? Front Rim-replacement 303 (normal odyssey and profile hub) Front Hub-I'd rather not say -__- Seat-Premium Seat Post-Shadow Seat

Photobucket
... more ยป

This forum thread has 24 replies

Added reply in a thread Frame Painting 6/21/2011 4:57 PM

I just sprayed over my previous paint :D looks sketchy but whatever it covers the frame.

Added reply in a thread Should i get this s3? 6/21/2011 4:40 AM

Thanks, I'll probably get it.

Started new thread Should i get this s3? 6/20/2011 7:03 PM

Sorry for making another thread like this but i saw this on craigslist, I've heard bad things about that free coaster but i can always just use my current back wheel. http://dayton.craigslist.org/bik/2451978840.html

This forum thread has 6 replies

Updated bike check Piece of shit 6/20/2011 1:43 PM
Added bike check photo 6/20/2011 1:43 PM
Updated bike check Piece of shit 6/20/2011 1:41 PM
Updated bike check Piece of shit 6/20/2011 1:39 PM
Added reply in a thread Wiz Khalifa & Mac Miller 6/20/2011 12:54 PM

Fuck yeah! Andre Nickatina,Mac Dre,Big L,Biggie Smalls,Atmosphere,Horseshoe gang all day.

Added reply in a thread bmx talking 6/20/2011 12:38 PM

LOL!

Added reply in a thread Is this a good buy? 6/20/2011 9:33 AM

Haha true, I'm not getting the frame,I'll probably try to get the seat for 20 and maybe the bars, thanks.

Added reply in a thread Is this a good buy? 6/20/2011 9:09 AM

Very :p

Added reply in a thread Is this a good buy? 6/19/2011 9:03 PM

Yeah, that looks pretty legit, i have a choice with my current headset though, i can ride it with a wobble and it can spin, or stiff as fuck with no wobble