Added reply in a thread Bikey Check.fav setup yet 2/19/2015 7:57 AM

I was wondering what this was this post is like 5 years old lol

Started new thread LF Black Masterlink 11/17/2014 2:30 AM

Snapped my masterlink, Im picky and want a black one. There like 3 bucks on danscomp but 8 bucks to ship fuck that if you got one hit me up!

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread SEALED Verizon Wireless Apple Ipad Mini 32gb for..... 10/20/2013 10:24 PM

how much cash would you want for it?

Added reply in a thread FS AT&T IPHONE5 64GIG BRAND NEW 7/12/2013 2:04 PM

text me @ 630-946-3643

Added reply in a thread iphones ipod touch iPod fs and wii 7/9/2013 5:25 PM

I would of bought that 4s for your asking price too lol!

Added a comment to Vam999's profile 7/5/2013 1:44 PM
Funky Chicken

bro text me at 630-946-3643 I want that phone lol

0 0 0

This user profile has 12 comments.

Started new thread VAM READ THIS!! 6/20/2013 12:40 PM

text me @ 630-946-3643 i want to ask you about that iphone

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Is ecuadevil legit ? 6/13/2013 2:22 PM

very cool dude, and very honest about what hes selling. I bought some parts from him a long time back? cant remember anymore

Added reply in a thread mint iphone 4s black 16gb sprint 5/14/2013 9:44 AM

lol 305, didnt know you were sprint......Ill buy it but id need it at 200, since they only sell for like 275 at my shop.

Added reply in a thread At&t iPhone 5 fs 3/13/2013 9:34 PM

IDGAF im not 16. Paypal verified is Paypal verified. Meaning when he trys to scam me, and closes his paypal account. Paypal will just take it out of his bank, ( if he's smart he'll close his bank account.) but either way ill get my money back...Ill give ... more »

Added reply in a thread Iphone 4 32gb FT 1/29/2013 12:29 AM

Damn, quit hatin on this kid because everyone is getting scammed. Anyways man if you would take cash text me at 815-212-9962

Added reply in a thread FS: iPhone 4 (Broken screen) 9/15/2012 8:53 PM

looks like my kinda phone haha! anyways I have a few questions so text me when ou get the chance at 815-212-9962

Added reply in a thread wtb AT&T iphone 9/4/2012 10:00 PM

Ill buy your broken iphone....that is if you had an iphone lol, im just assuming

Added reply in a thread Um wade..... 7/28/2012 9:40 PM

I wouldnt send anything to that dude yet, did he use paypal to send the money? I would file those 2 complaints and threaten to hold that cash and even call paypal.,,,, because i feel like he then sort-en even thing out.

Added reply in a thread Fly bikes Brakes ($30 shipped) 7/9/2012 10:22 PM

you got an extra cable and level by any chance?

Added reply in a thread FS: OAKLEYS, iPod Touch 6/27/2012 5:42 PM

lowest on the fuel cells? the motogp pair got the paperwork? I like them but not for the price.

Added reply in a thread MACBOOK ALUMINUM MAC OSX LION 6/15/2012 9:42 PM

What do you need text me 815-212-9962. I have everything you can imagine haha

Added reply in a thread ray ban wayfarer sunglasses FS 6/12/2012 7:35 PM

Got the original paper work and recipt? If you dont there as good as fake.

Added reply in a thread Eastern Atom Jane 2004 6/8/2012 3:26 PM

Id advise cl or scrap it. Not to be a dick but in HI You got alot for scraping roughly 30 lb of metal. DONT sell it on here. I advise you to go back a couple of pages....Theres a guy selling a complete aftermarket bike with alot of nice parts, even some ... more »

Added reply in a thread gsport, profile and demo 6/3/2012 7:41 PM

text me 815-212-9962 im interested in all of it.