Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/28/2020 9:18 AM

Man, idk, all my friend groups just know me as the fuckin workaholic man

It’s really nice bringing in hella income while I’m still in high school, cuz now is my time to save and everything while I’m only paying insurenace and gas for my truck ... more »
Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/28/2020 9:14 AM

Ya, funny you say, I actually still have my Soundwave V3 frame in my closet if anyone’s interested

... more »
Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/27/2020 6:45 PM

And damn it’s awesome seeing all y’all here again, lotta memories In this forum 😂😂

Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/27/2020 6:44 PM

It’s going pretty good man! How about you?

Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/27/2020 6:43 PM

The Burb is still kicking ass man! Took it trail riding on Tuesday and took it threw some water holes, things a fuckin tank man 😂 It has a pretty good oil leak but hey, fill it up every now and then and it’s all good 🤷🏻‍♂️😂

Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/27/2020 6:42 PM

No not anymore unfortunately 😬😂

Added reply in a thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/27/2020 6:42 PM

No I’m actually not, I have 3 jobs at the moment and barely have time to just myself, a little hectic but I make it work 😂

Started new thread Yo wassup y’all, how y’all been? 2/26/2020 8:58 PM

It’s been a while since I’ve had this forum open, but I see a few familiar faces, how’ve y’all been? 😂😂

This forum thread has 30 replies

Added reply in a thread Deal or did I just throw away $50? 11/6/2019 12:09 PM

Yeah just tune her up and give her a nice paint job and it'll be a pretty good bike

Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 11/6/2019 7:39 AM

Bump, text me some offers y'all! You might get lucky

I really just want this stuff gone ... more »
Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 11/4/2019 6:10 PM

Haha I am selling the parts for just somsome extra money since I dont ride anymore. But my username is actually motocross related, not related to Honda's cars

But yeah, shoot me a text man and lets work something out! 936 777 1331 ... more »
Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 11/4/2019 7:37 AM

Bump Frame, fork, front wheel, and bars, still available

Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 10/29/2019 7:51 AM

Bumpppp

Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 10/25/2019 7:01 AM

Bump, alot of this is still available

Added reply in a thread Why the hell do my hands always hurt? 10/25/2019 7:00 AM

Lol yeah, quite of a bump, but all good! I dont ride anymore unfortunately, but the pain did go away the more and more I rode. You'll be fine in just a little longer, just keep riding and it'll get better, good luck man!

Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 10/22/2019 11:17 AM

Yeah, can you text me?

Added reply in a thread Does skinniness play a role? 10/17/2019 9:28 AM

No you'll be fine bud. It's technique before strength. I was about your size when I started and I got pretty decent at riding. But like I said, its all about confidence and technique

Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 10/10/2019 7:23 PM

Sorry for the late reply, but send me a text man

Added reply in a thread Sunday, Odyssey, and G-Sport parts for sale. 10/10/2019 11:28 AM

Ttt

Added reply in a thread BMX tyre for Batec wheelchair powercycle 10/5/2019 4:24 PM

BSD Donnasqueaks? I liked mine. Not sure how they'll do on a wheelchair, but they preformed well on my bike