Added a comment about feature SUNringlé Name the Rims Contest 7/13/2009 10:18 AM
JJbmxer

SINGLE WALL = CHAMAN
DOUBLE WALL = GRAN CHAMAN ,


SINGLE WALL = BITCHIN
DOUBLE WALL = CAMARO

SINGLE WALL= SEX
DOUBLE WALL = SEXX

haha
damm im broke and cant afford a pair of new 36h rims(seriusly) , pls hook me up smile

0 0 0

This feature has 885 comments.

Added a comment about video The Big Big BMX Show Episode Two 12/5/2008 5:55 PM

josh shirt is red
and I deserve this parts cause:
1. im from peru and here parts are expensive as shit
2. i have shit parts heavys as hell sad

0 0 0

This video has 284 comments.

Added a comment about news blog Premium's New LowPez Frame 9/17/2008 3:59 PM
JJbmxer

wowowowo with this new pic i mean WOOOAW ! really nice change opinion hahaha

0 0 0

This news blog has 85 comments.

Added a comment about news blog Premium's New LowPez Frame 9/17/2008 3:21 PM
JJbmxer

wow better use Trial frames hahaha i really likes premium parts but this one i think WOW! 3.3 POUNDS!! but i really wont buy this one.... soo now tell me with this frame why are we going to buy a seat??

0 0 0

This news blog has 85 comments.

Added a comment to Daniel Dhers's profile 8/25/2008 5:11 PM
JJbmxer

felicitacioneees dan!! por el dew tour portland (Y) cuando regresaras por peru? whistling hahahacool

0 0 0

This user profile has 235 comments.

Added a comment about video Jaime demonrider 8/6/2008 2:43 PM

haha wena eleazar los gringos kemaron con el vid en verdad muy chvre la edicion y pota jaime se paso montando A LO MAAAARK WEBB jaja (Y) congrats (Y)

HEYGAVITRON those skateparks are in PERU , here we have a lot of concrete parks more than 10 parks!! check this web www.bmxperu.com here you can watch more vids and photos!!

0 0 0

This video has 8 comments.

Became friends with Eleazar 8/5/2008 12:41 PM
Added a comment about video Jaime demonrider 8/5/2008 12:35 PM

yeaaaaaaah hahahah pooota q yeaaah!!! jaj solo que el vital ajusto el 16:9 y no se ve tan bien pero yeaaah!

0 0 0

This video has 8 comments.

Added a comment about news blog You Interview Jamie Bestwick in the Press List 7/18/2008 1:53 AM
JJbmxer

hey Jamie Im from PERU. you re really sick !!! haha how much your son inspired you in your riding? if your son shows a big future in bmx would you like to be his mentor or you just let him search his own style?

0 0 0

This news blog has 45 comments.

Added a comment about video Matt Sparks Video 7/16/2008 7:34 AM

i MEAN GOD NOT GOOD

0 0 0

This video has 71 comments.

Added a comment about video Matt Sparks Video 7/16/2008 7:34 AM

thats insane!!! good that twhip handplant is seeeex!!1

0 0 0

This video has 71 comments.

Added a comment to jack smith's profile 6/6/2008 9:15 PM
JJbmxer

hi there!

0 0 0

This user profile has 13 comments.

Became friends with jack smith 5/11/2008 1:59 PM
Became friends with philldo 5/9/2008 9:26 AM
Became friends with maderabmx 4/6/2008 9:04 AM
Became friends with Dylan 3/28/2008 10:10 PM
Added a comment about video On the Spot: Daniel Dhers 3/24/2008 7:43 PM

bitches ! hahaha :D

0 0 0

This video has 51 comments.

Added a comment about video On the Spot: Daniel Dhers 3/24/2008 7:41 PM

hahaha thats so fuking funny i knew him when he was in peru hes great as rider and as person

0 0 0

This video has 51 comments.

Added a comment about video Mike Spinner & Friends Session 3/17/2008 2:05 PM

4th!!!

0 0 0

This video has 9 comments.

Added a comment about video Ryan Mills Las Vegas Street and Park 3/14/2008 8:16 PM

8th hell yeah!

0 0 0

This video has 55 comments.