Krooked's Forum Activity

Reply to Those Kind of Days... 5/29/2020 6:12 PM

yeah ride more.

Reply to Scared to catch pedals 5/27/2020 3:53 PM

eh for crankflips i just catch bb and sprocket lol. same idea but the concept is that thinking about catching cranks is a little hard

Reply to Barspin club 5/27/2020 3:51 PM

nah not trolling any time i end up trying proper hop bars my bike looks like a less exxaggerated tuck no position. a ton of guys i know do em like that and are dine but like thta last 90° in that rotation always fuck me up

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/27/2020 3:47 PM

Joeeeeeeey you’re forgettting that i am way smarter than you joeeeeeeeey fuck youuuuu joeeeeeeeeey *trump voice* fuck you you fucking idioooot joeeeeeeeeey

Reply to Barspin club 5/27/2020 12:09 AM

i think the best feeling i’ve ever felt on a bike was baring a pyramid straight on. It wasn’t even a big pyramid either it just felt so right. Also do any of you guys have tips from going from double hop bars to legit jhop bars? My problem is kinda weird ... more »

New thread Barspin club 5/27/2020 12:05 AM

Whats up guys, this is a super exclusive club ONLY for guys who can barspin. We talk about fast cars and being cool. If you can’t barspin don’t comment. Spongebob or whatever the guy’s name is who broke his arm can comment too he’s my +1

This forum thread has 14 replies.

Reply to Clothes 5/27/2020 12:03 AM

i wear xxohioan’s gfs clothes, im only 4’8 so they fit me pretty well

Reply to Wishbone Seat Stay? 5/26/2020 6:39 PM

it looks like shiiiiiiiiiiiiiit

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/26/2020 6:37 PM

Your bike looks like shit and you are too dumb to build proper trails hahahaahahah joooey Suck my balllllllllllls jooooeyyyyyyyyy

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/25/2020 6:28 PM

Also not an idiot i got top 2% in the nation on my SAT, so yeah dude f u !

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/25/2020 12:38 PM

yup you got me all figured out!

Reply to Spongeworthy, how are your broken bones doing? 5/24/2020 11:47 PM

first i was going to talk shit and joke about these threads... but its kinda sweet and heartwarming ♡

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/24/2020 11:44 PM

isn’t it crazy how the same republican flag bearers complain about unemployment not being enough to support a family and at the same time don’t support government aid to those who needed it before all of this?

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/24/2020 11:37 PM

awesome take dude you are a fucking genius i dont want to hear anything about your life fuck you

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/19/2020 11:05 PM

1. All of you are too poor to whine about being taxed (take the handout blue collar billy) 2. Stay inside 3. Smile because for once in your pathetic life you did something useful

Reply to Question for ya'll that primarily roast trails/bowls 5/18/2020 7:31 PM

i’ll roast a bowl at a party to fit in but i dont care for it much

Reply to Driveway Grind Box! 5/18/2020 7:31 PM

Woohoo

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/17/2020 11:49 PM

Smoke a cigarette and get your head out of your ass. You aren’t charles bukowskis.

Reply to covid19 --- are skateparks safe 5/17/2020 9:34 PM

No skool he learned eveeything on mom and pop’s homestead

Reply to What Trick Is This? 5/17/2020 9:32 PM

Its the Pee trick ... please dont ask why