Mish2353's Forum Activity

Reply to Help with choosing a freecoaster 8/7/2019 1:58 PM

I'll do that, thanks for the advice!

Reply to Help with choosing a freecoaster 8/6/2019 1:58 PM

I don't have the money for that

Reply to Help with choosing a freecoaster 8/6/2019 1:55 PM

I maintain it, it started doing this and I took it apart and regreased everything and maintained it and it kept doing it so it might be the ball bearing?

Reply to Help with choosing a freecoaster 8/6/2019 1:54 PM

I'm honestly not sure if it's a problem of engagement or random disengagement. Basically I go to pedal forwards and there's a lot more slack than there should be so I guess it won't engage properly?

Reply to 2012 fiend build 8/4/2019 3:49 PM

That bike looks so good so far, good job!!

Reply to 33 year old fat guy looking for his first bmx lol 8/4/2019 3:47 PM

That bike should do you just fine, go for it

Reply to 2012 fiend build 8/2/2019 4:16 PM

That is such a sick idea for the hub with the sticker! I might try something like that myself

Reply to Need help lifting my back tire for bunny hop HELP 2/1/2019 1:09 AM

My gf had a similar problem, I told to do like a nose dive at the peak which made her actually hop with the front end and then the back end. She just needs to practice it a bit more and she should be bunny hopping normally. So when you bring your front ... more »

Reply to 10" bars on a 19" frame? 5/13/2018 2:38 PM

I meant 2 inches because this dude called grumpy Steve replied to me saying that i wont be able to hop higher than 2 inches off the ground without hitting my chest

so that was directed at him lmao, my hops aren't too bad tbh. But thank you! ... more »
Reply to 10" bars on a 19" frame? 5/13/2018 2:21 PM

Actually the back pain stopped quite fast. Like i got these bars 3 days ago and now I feel really good overall. I think i might go for a bigger frame some time in the future though. I was about to post a bike check anyway but here's a photo

... more »
Reply to 10" bars on a 19" frame? 5/13/2018 3:34 AM

I got the BSD raider bars and they're perfect! It makes everything so much easier and i have more control on my bike and my bunny hops are higher than 2" off the ground and the bars don't hit my chest

Reply to Do a 360! Can you Flair? Do a wheelie! 5/9/2018 3:26 PM

Same bro, and then these lil scooter shits do a whip on their scooter so I say "okay so try it on my bike" and they basically shit themselves. Its quite funny tbh. Most of them can't even bunny hop on a bmx bike. Its definitely funny to watch lol

Reply to 10" bars on a 19" frame? 5/8/2018 1:51 AM

I used to have a 20.75 frame and it felt great but I don't like that size of frame, it feels too long. So if anything, i might go up to 20.4 or something

Reply to 10" bars on a 19" frame? 5/7/2018 11:38 PM

Thank you so much. You were probably the most helpful lol. What 10" bars would you recommend though? Because I do drops and stuff sometimes and I land quite hard what do you think would be strong and tall enough? To be honest i really want bars in the ... more »

Reply to Park setup for riding street? 3/6/2018 7:52 AM

My guess is the whole trail/park/street naming thing came from the riders who design their own products and what kind of thing they ride mostly. And probably just from the kind of geometry that is the most common for each type. But yes, we should ride ... more »

Reply to Park setup for riding street? 3/6/2018 7:49 AM

Yesss! I agree with you 100%. Ride what feels good for you and respect other people's choices

Reply to Park setup for riding street? 3/5/2018 11:20 PM

Personally I really don't care about what my bike looks like its set up for. You could say that I've got a park setup but I like riding both park and street. I only asked this question because I was wondering if people changed their opinions and it seems ... more »

Reply to Missing chain tensioners on hangover h2 frame 2/25/2018 1:41 PM

My cranks are pretty stiff but the chain obviously helps out a bit. I don't run it like extremely tight because that's just gonna damage the drivetrain. Tbh i just don't want to hear the sound of a chain smashing into my chainstay

Reply to Missing chain tensioners on hangover h2 frame 2/23/2018 3:12 PM

Ohhh, okay. Thank you so much for helping me out. How did you find this out anyway lol

Reply to Missing chain tensioners on hangover h2 frame 2/23/2018 3:04 PM

Thanks, but is 0.7 the length or what? Im not the best with measurements lol