Started new thread Gyro or Straight 12/14/2009 12:01 AM

do you think i should change to a strait cable or keep gyro [LINK TO IMAGE]

This forum thread has 14 replies

Added reply in a thread ugly bikes 12/13/2009 4:48 PM

2010 kink launch in blue is heaps good it aint ugly

Started new thread major crash 12/2/2009 12:46 AM

im really bored so i was wondering if anyone has some stories oof u or ur friends crashingg. =]

This forum thread has 38 replies

Started new thread KINK 12/1/2009 1:23 AM

i got a new 2010 kink launch its freakinnggg awesome i love it i got oddy twisted blue pedals its sooooo good cant wait to take it to park

This forum thread has 11 replies

Added reply in a thread WOODWARD? 11/30/2009 4:28 AM

yer, fuck china go australia

Added reply in a thread What music do people listen to when they ride 11/26/2009 3:34 AM

freewheel - oddysey

Added reply in a thread DOES ANYONE WANT TO BUY A WHEELSET!!?? 11/26/2009 3:31 AM

50 bucks

Added reply in a thread Post pictures of your parks 11/21/2009 3:30 PM

does it still have the big fence around it i reckon they should take it down

Added reply in a thread got some sweet pics!!!!!!!!! 11/21/2009 3:23 PM

geez i think everyone is sooo keen to see i know i am literally let me know when u have em up

Added reply in a thread Now dans comp is selling.....wtf? 11/21/2009 2:15 PM

hahaa you funny bastudd

Added reply in a thread energy drinks 11/21/2009 3:05 AM

lol

Added a comment about photo flip 11/20/2009 4:47 PM

awesome

0 0 0

This photo has 1 comment.

Added a comment about photo flip 11/20/2009 4:46 PM

sweet

0 0 0

This photo has 1 comment.

Added a comment about video Tech Tips: Etiquette 11/19/2009 4:29 AM

Im new to bmx and im only 12 so i dont wanna go out and cop shit from other riders all the time the other day these bmxers wanted me to fight them wtf

0 0 0

This video has 25 comments.

Added reply in a thread Garage Bowl In Progress 11/19/2009 12:26 AM

Give it some black paint!

Started new thread Vital Bmx Iphone App 11/17/2009 11:35 PM

i searched in the app store bmx and the only good thing that came up was bmx grub its a good app but its nothing like this website i think that vital bmx should make a free app for iphone in the app store i think that there would be sooo many people ... more ยป

This forum thread has 7 replies

Added reply in a thread Christmas List 11/16/2009 7:55 PM

i currently have a kmc chain should i buy a new lite one or keep the one i got now

Started new thread Christmas List 11/16/2009 6:33 PM

Colony Official Stem Colony Super Slim Pivotal Seat 25t Sprocket dunno brand Pivotal Seat Post (not sure what brand yet) and a compression cap what one Are theese good or bad

This forum thread has 8 replies

Added reply in a thread Why are we hated!? 11/16/2009 6:24 PM

fuck off bmxers ar hated evryone hates skaters

Added reply in a thread GOT IT! 11/16/2009 6:21 PM

your really smart!