Added reply in a thread Help me decided for highschool. 7/12/2011 7:39 AM

how the hell do you fail 8th grade?

Added reply in a thread Sleep, Sex, and Transformers. 7/10/2011 6:21 AM

yo you are lucky as hell! haha but i meant that im talking to the girl to see if she likes me and stuff like that lol

Added reply in a thread Sleep, Sex, and Transformers. 7/9/2011 7:08 PM

im almost 15 im still a virgin but im talking to this one girl and i hope that goes somewhere transformers 3 is honestly the greatest movie ive ever seen and the new girl is sooo much hotter than megan fox i dont give a shit what anyone else thinks haha ... more »

Added reply in a thread slender man 7/8/2011 6:44 PM

yo i just saw it its scary as fuck

Added reply in a thread slender man 7/8/2011 5:37 PM

what the hell are you talking about?

Added reply in a thread This or that? 7/8/2011 5:34 PM

get the northface cause they are sick as hell

Started new thread help 7/1/2011 5:16 PM

alright so.... i suck at talking to girls. i mean i can talk to them but i cant find shit to talk about. so let me know how to talk to girls PLEASE

This forum thread has 3 replies

Added reply in a thread Vital Fantasy Football 6/29/2011 5:15 PM

yo im definitley down for that. fantasy football is so great.

Added reply in a thread Ryan Dunn dead? 6/21/2011 5:36 AM

yeah my friend told me that it was for jackass 4, to see how ryan dunns family would react. but to me that doesnt seem that funny

Added reply in a thread what would it feel like? 6/14/2011 6:33 PM

run a 2.10 in the back

Added reply in a thread i am hungry 6/11/2011 4:38 PM

nutella on wonderbread

Started new thread brake help 6/11/2011 1:06 PM

this question is gonna sound really gay.... so i just got new brakes and my left crank keeps hitting the part where you tighten the brake pad so what do you think would happen if i only ran one brake pad???

This forum thread has 4 replies

Added reply in a thread What's considered a "new fag"? 2/22/2011 3:48 PM

dont forget about dave dynamite

Added reply in a thread pubes 2/22/2011 3:43 PM

this

Added reply in a thread would you rather.... 2/17/2011 6:07 PM

suck justin biebers dick because i would imagine it would be like eating a tic tac

Added reply in a thread Favourite Song/s 2/17/2011 6:05 PM

fucking rap bro

Added reply in a thread My Earth Science Quiz 2/17/2011 6:01 PM

yea buddy haha what did you get on this quiz

Added reply in a thread Good bike or what??? 2/13/2011 6:59 PM

yo looks sick! im diggin the angry faces on the dropouts

Added reply in a thread Post your street spots 2/13/2011 6:25 PM

about a year ago at this ledge
Added reply in a thread Highlight and lowlight of your week. :) 2/13/2011 6:19 PM

that sucks bro same thing happened to me with this really fucking hot girl that ive liked for a while