Added reply in a thread Do we have any Gay riders on here? 8/22/2019 5:50 PM

Best comment in this thread lmfao Got so many RETARDS mad asf Anyways lol I think theres a lot of secretly gay riders in my area but this is akron where wanna be drug dealers give their butts up to old wealthy men on the low so they can flash money on ... more »

Added reply in a thread Looking For a Decent Aftermarket Complete For Friend. 8/22/2019 5:38 PM

Where ya from?

Started new thread Is it okay 8/22/2019 3:21 PM

To ask for donations or does that go against vitals rules? If so feel free to delete this post Reason i am asking is If i can get enough donations from vital members so i can get to a new state to start my life over, also this isn’t just for me its also ... more »

This forum thread has 3 replies

Added reply in a thread Light but strong 10" bars? 8/22/2019 1:43 PM

In my experience the more up sweep the more comfortable bars feel on the wrists, but it could be personal preference 🤔 Im currently riding eclat chocolate bars with the oversized clamp area and i think they have a 1.5 degree upsweep and its not too bad, ... more »

Added reply in a thread Crank arm length poll 8/22/2019 1:35 PM

Nope gonna have to bump some more

Started new thread Crank arm length poll 8/22/2019 10:22 AM

Out of curiosity and boredom

This forum thread has 14 replies

Added reply in a thread New bmx 8/22/2019 10:17 AM

Yes Merritt makes some good stuff Id say no to those tires because my friend had cult dehart slicks and they slid out on everything and the cult vans tires are terrible too, the regular deharts aren’t bad i rode some for awhile but eventually they began ... more »

Added reply in a thread Butter My Biscuits Peasant 8/22/2019 10:09 AM

I don’t ride like that anymore after feeling fatigued every day for years it got kinda old lol, I already rode my bike this morning for an hour or two before the rain hit, got a nice full cab to cab manual 180 and i was happy

Added reply in a thread Light but strong 10" bars? 8/22/2019 5:06 AM

You don’t need to go to a gym find a tree or something and do some pull ups Its more of the geometry than the weight, i use to ride a freakin gack and could hop higher on it than a lighter bike just because the geometry was magical

Added reply in a thread Light but strong 10" bars? 8/22/2019 4:09 AM

Have you tried working out?

Added reply in a thread New bmx 8/22/2019 3:38 AM

Better rims and tires the don streets are fucking garbage if you gonna get bsd tires get the donnasqueeks, but keep in mind bsd tires and grips cause cancer

Added reply in a thread Butter My Biscuits Peasant 8/22/2019 3:33 AM

Thats an awesome picture 🔥🔥🔥

Added reply in a thread Public Petition To Remove Downvotes 8/21/2019 5:01 PM

😆😂🤣

Added reply in a thread Tires 8/21/2019 4:55 PM

Odyssey path pros are pretty nice 🤷🏻‍♂️

Added reply in a thread what do you all think?.... 8/21/2019 4:08 PM

Got ya lol

Added reply in a thread Butter My Biscuits Peasant 8/21/2019 4:07 PM

Oops 🙊

Added reply in a thread Butter My Biscuits Peasant 8/21/2019 4:07 PM

Lmfao

Added reply in a thread Butter My Biscuits Peasant 8/21/2019 2:44 PM

Definitely not the same person lol But out of curiosity how does one check someones IP address

Added reply in a thread Detangler headaches 8/21/2019 1:47 PM

Nope thats weird

Added reply in a thread redline device cranks 8/21/2019 1:45 PM

I snapped these cranks right above the pedal boss doing a 360 off a loading dock before getting sent into an alternate Dimension where Bmx didn’t exist