OneGuyIlluminatiEye's Forum Activity

Reply to Odyssey Clutch V2 - sort of a review 1/27/2020 2:50 AM

Yeah after taking my v2 apart and seeing how practically everything is the same as a v1 I don’t see how its not possible to convert a v1 into a v2

Reply to Odyssey Clutch v2 FC Review (Spoiler Alert; It's a piece of GARBAGE) 1/26/2020 6:43 PM

Hmm wonder how its doing now, im curious about the effects of WD-40

Reply to Hub guard 1/23/2020 6:00 AM

Eclat over guard is perfect I recommend running one of them on both sides

Reply to Please help this was posted at our local today 1/22/2020 5:11 AM

Step one go to the park at night Step two pour gas on sign lots of it Step three catch that piece of shit sign on fire Step four shove an American flag in it’s remains Fight for your freedom!

Reply to Drive side hubgguard for odyssey clutch 1/18/2020 3:31 PM

Eclat over guards are nice

Reply to Fuse pads omg my shins bro 1/18/2020 7:21 AM

Ive had a few different pads in my life Pro tech Old school knee shin combos with the hard plastic Team blown it knee pads with shadow shin pads Tsg knee pads Gform knee shin combos had these twice two different sizes And now fuse echo 125 About to surprisingly ... more »

Reply to Fuse pads omg my shins bro 1/15/2020 9:28 AM

Its the same detergent ive used for years, and they were rinsed to the point it was over kill, its gotta be something with the material that was used to make then Shit sucks now i gotta drop money on new pads soon so i can actually ride

Reply to How close are your crank arms to your chainstays? 1/14/2020 8:49 PM

When i rode them i had the same issue until i got a different cone spacer, odyssey don’t know how to make those in the right length theres takes up too much space compared to every cone spacer thing ive seen from other brands, i used a primo bottom bracket ... more »

Reply to Best multi tool.. 1/14/2020 8:45 PM

If i can manage to keep everything for mine after idk how many years i got one back when they first cane out, but if i can manage that anyone can lol

Reply to lite wate front hub and front rim on sale? 1/14/2020 8:42 PM

Never go light weight on hubs Rims are okay to go light weight but there are only a few that are trustworthy ( gsport birdcages, sun rhyno lites, and alienation has some light rims that hold up just fine)

Reply to Fuse pads omg my shins bro 1/14/2020 8:35 PM

Reply to Fuse pads omg my shins bro 1/14/2020 8:31 PM

i have washed them and it seems to have gotten a lot worst like my shins are red asf

Reply to Do rusty pegs ruin your grinds? 1/14/2020 8:29 PM

I just noticed that after seeing your response and im like wtf ive never even heard of aluminum angle um not iron lol And you would think that aluminum would be way more expensive than steel I would have used bed frame pieces before aluminum anything ... more »

Reply to Best multi tool.. 1/14/2020 8:23 PM

Ive only owned one and after looking at the others i can easily say the animal tool is the best for a few reasons 1 its got everything you need to work on a bike 2 its compact and smooth doesn’t have any weird shit sticking off of it 3 it could easily ... more »

Reply to Instagram 1/14/2020 6:30 PM

Y’all should check out my recent insta jibs 🙂

Reply to Is dental filling the only option for broken teeth? 1/14/2020 5:32 PM

I seen a sponsored add the other day talking about stem cell research making it possible to grow new teeth

Reply to How close are your crank arms to your chainstays? 1/14/2020 5:30 PM

They definitely should be the same on both sides lol like jeeze I cannot believe some of y’all actually ride with them un even 😆😂💀 Also i ride with mine about the same as in the picture

Reply to Do rusty pegs ruin your grinds? 1/14/2020 5:28 PM

Nope or not for long because that layer of rust about to get shredded off

New thread Fuse pads omg my shins bro 1/14/2020 5:27 PM

Has anyone else had issues with there fuse pads giving them an insanely itchy rash? Because my shins are so fucked right now i don’t even know what to do

This forum thread has 20 replies.

Reply to Memes 1/8/2020 10:45 AM

This forum so dead lol