Added reply in a thread WTT/WTS Wheelset 3/5/2013 11:28 AM

Definitely something I'll consider. Only problem is I run 4 pegs and my past experiences with profile hubs isn't too good.

Started new thread WTT/WTS Wheelset 3/5/2013 10:18 AM

Front Wheel: Coalition Catharsis laced to Hoffman Generator Back Wheel: Coalition Requiem laced to Hoffman Generator Details: Grind damage on the left side of both hubs, some spokes are scratched and they could probably use a truing. And the rims have

... more »

This forum thread has 11 replies

Added reply in a thread FS/FT: Wheels/forks/stems/seats etc~~ 2/26/2013 6:42 PM

If you ever decide to part with that lacey frame please let me know first haha I will snag it in a heartbeat

Added reply in a thread Kink Mud Runner Sneak Peak 2/26/2013 9:00 AM

You're legitimately stupid aren't you?

Added reply in a thread Kink Mud Runner Sneak Peak 2/25/2013 9:23 AM

/facepalm You're entitled to you're own opinion, but unless you've actually rode there aftermarket parts, don't say they're not legit.

Added reply in a thread Kink Mud Runner Sneak Peak 2/25/2013 7:51 AM

Same here man haha, 4 pegs for life. This is just the bosses bike.

Added reply in a thread Kink Mud Runner Sneak Peak 2/25/2013 7:25 AM

Have you rode Kink before? Not the stock shit either.

Added reply in a thread Kink Mud Runner Sneak Peak 2/25/2013 7:09 AM

Yup hittles frame, the color isn't a trans unfortunately, it's a solid blue. I'm pretty sure there's more color options I just can't remember. I'll upload another picture in a second.

Started new thread Kink Mud Runner Sneak Peak 2/24/2013 10:18 AM

The new Kink trails frame is getting built up right now.

Gotta keep everything on the down low, but it should be out by spring. (didn't realize how shitty this picture was until I actually uploaded it) ... more »

This forum thread has 58 replies

Added reply in a thread Is Kink a "budget brand" 2/20/2013 7:50 AM

Kink is literally all over the place in Rochester. I've been riding Kink parts and frames for about 4 years now, including some prototype stuff. I've been on a few different frames and have always found myself going back to a Kink. They're parts are ... more »

Added reply in a thread "Freezing up" in the air 2/18/2013 7:35 PM

stay loose

Added reply in a thread Question for anyone that knows how bike distributors work 2/17/2013 9:14 AM

That's what I was thinking. Even if they would send you a 2012 frame, they might have to charge you to ship it.

Added reply in a thread Bike parts for sale 2/17/2013 9:05 AM

Price on the ian frame?

Added reply in a thread Question for anyone that knows how bike distributors work 2/17/2013 8:52 AM

Call Blackout Distribution and talk to Roman, he's the warranty guy and will take super good care of you to make sure you get what you want. I'm pretty sure there's some 2012 Liberty frames stored away. Only problem is you're in AUS and Blackouts in ... more »

Added reply in a thread Animal Hamilton PC's vs Odyssey Twisted PC LE vs Odyssey JC PC Pedals 2/17/2013 6:28 AM

JCPC BUT if you do alot of no footed tricks they might not be for you. I've got some gnarly scars from them.

Added a comment to White Knight's profile 2/15/2013 5:09 AM
PBJSammitch

Lol I still got you man

0 0 0

This user profile has 60 comments.

Added reply in a thread Painted my frame 2/14/2013 8:25 AM

Yeah man, I love that park haha. It's little but it's a bunch of fun. The dark spots are the paint that wouldn't come off when I was stripping it.

White Knight left a comment 2/13/2013 9:49 PM
White Knight

About those mounts..lol

Added reply in a thread Painted my frame 2/13/2013 8:21 PM

supdate

Added reply in a thread Painted my frame 2/12/2013 8:46 PM

I didn't realize I missed it until i threw it all together.