Quickeh.

Quickeh.

Lives in: GBR

Member since: 07/17/11

Recent Activity Filter:

Added reply in a thread Stolen Teams Cranks 3/29/2012 8:51 PM

anyone?

Added reply in a thread Stolen Teams Cranks 3/29/2012 8:37 PM

so jus get normal stolen teams yeah?

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 8:29 PM

decent idea, but hassle haha, so out of the pics, what one?

Added reply in a thread Stolen Teams Cranks 3/29/2012 8:27 PM

so is it worth spending like £20 extra to get the 2.5's?

Started new thread Stolen Teams Cranks 3/29/2012 8:24 PM

Simple question really (i think) to someone who would know haha Q: Whats the difference between Stolen teams cranks and stolen team cranks 2.5?

This forum thread has 16 replies

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 8:22 PM

thought that, would be too hard and even impossible to get matching colours though

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 8:11 PM

guys, what about 3 with a chrome frame?

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 8:08 PM

i dunno, jus wanna gather some opinions

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 8:06 PM

dont you think it looks a bit dark/boring? i really am undecided..

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 8:05 PM

yeah i quite like 3, jus really dunno

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 7:55 PM

you didnt read the post, im not changin any of the parts apart from cranks frame and forks, and on a post above this, i said none will have brakes

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 7:53 PM

so without brakes on all, what one?

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 7:52 PM

nononononono i ride brakeless, jus forgot to click brakeless on it

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 7:45 PM

explain?

Added reply in a thread cromo front triangle 3/29/2012 7:44 PM

ohhh so basically the front part of the frame, all the way back to the seat part? jus the big triangle haha cheers

Added reply in a thread Please Choose 3/29/2012 7:40 PM

i was leaning towards 3, looks fresh, but still far from decided, thanks for your opinion

Added reply in a thread cromo front triangle 3/29/2012 7:40 PM

noob question - whats a front triangle?

dizzy

Started new thread Please Choose 3/29/2012 7:39 PM

Right, the next couple things ill be buying are new cranks, new forks, and a new frame, please choose out of the pictures what one. or suggest a different colour setup for the cranks forks and the frame. just simply say the number or your own combination.

... more »

This forum thread has 23 replies

Added reply in a thread Yeah.. It's a bike! 3/27/2012 9:27 AM

bumppppp

Added reply in a thread Fork Question: 3/25/2012 12:02 PM

cool, cheers :D