Added reply in a thread 21 inch top tube 6/5/2011 1:23 AM

go for a 21 id say. im 5'8 and ive been riding my 21 for awhile now. i would never go back to anything like a 20.75 or 20.5. whenever i hop on a buds bike that is not a 21 i feel like im riding a barbie bike lol. but! keep this in mind. 20" frames will ... more »

Added reply in a thread CRANKS!!!!! 6/5/2011 1:15 AM

Profiles! i got the gdh cranks recently and i love them. super light, (28 ounces i think?) but still solid as steel. i heard the otherwise go with tibias haha

Added reply in a thread Custom United 4/19/2011 2:32 PM

Gold sprocket and nipples and your set! i love it! id personally get bigger bars and cut them down an inch or so though.

Updated bike check Raptor's Haro 4/19/2011 2:05 PM
Added bike check photo 4/19/2011 2:05 PM
Added reply in a thread who were those bmxers on the grammys? 2/14/2011 9:15 AM

this. one of them almost fell just trying to turn but he saved himself right before the camera changed angles. the riders didnt do anything big. they just rode around mostly but i dont blame them cuz it probably would have been crazy trying to do anything ... more »

Added reply in a thread Premium lowpez?! 2/11/2011 9:41 PM

probably around 150? not totally sure. i messaged the guy to ask how much he wants... havent heard back yet though. ill post how much he says he wants when i find out

Started new thread Premium lowpez?! 2/11/2011 4:40 PM

hey guys, i was checking around online to see if there were any good frames i could get cheap. i found some guy is selling a premium lowpez. its in good condition, kinda scratched but no dents or cracks. i know that this frame was crazy light.. and they ... more »

This forum thread has 5 replies

Added reply in a thread im back bike check 12/20/2010 7:13 PM

not bad. are those black stripes electrical tape? i did that once on my frame xP i like the grey and blue idea though dude

Added reply in a thread christmas parts order from dans! 12/20/2010 6:41 PM

stock haro stuff. lol im trying to get rid of all my haro parts, after this order i will only have a haro convert v2 frame (which i will switch to a federal twilight later), haro ALB rim (i bought that cuz its light) and the rear hub which is haro, but ... more »

Added reply in a thread christmas parts order from dans! 12/20/2010 6:24 PM

yeah its really cheap and it looks pretty sweet so why not? lol

Added reply in a thread HELLO 12/20/2010 6:01 PM

*19 or 22mm, sorry lol

Added reply in a thread HELLO 12/20/2010 5:57 PM

if you have a mid bottom bracket on the frame, you get a mid bottom bracket, obviously. -you have a choice of 19mm or 20mm when it comes to bottom bracket sizes, both will fit in the frame. the choice of 19 or 20mm is the size of the INNER hole where ... more »

Added reply in a thread what is the furthest you've ridden 12/20/2010 5:49 PM

a couple years back i rode a bike trail that was 20 miles round trip on my bmx. it wasnt like jumps and stuff though so idk if that counts lol

Added reply in a thread christmas parts order from dans! 12/20/2010 5:47 PM

nah, i have a buddy who rides the colonys, ive ridden his bike a lot and i like them so ill give them a try haha

Started new thread christmas parts order from dans! 12/20/2010 5:42 PM

alright, this is the list of the parts im set on now that ive had some feedback from my last list (thanks guys, any more thoughts for this list?) profile GDH cranks colony fantastic pc's shadow interlock v2 chain sputnic icon sprocket (cheap i know, ... more »

This forum thread has 13 replies

Added reply in a thread how good are these parts? 12/7/2010 12:12 PM

i was looking at the powerblock for a back tire cuz right now the front of my bike is superrr light but the back is a brick. so i was looking for a really light tire to help lighten up the back to even it out some

Added reply in a thread how good are these parts? 12/7/2010 12:00 PM

i have the twisted pcs right now and i love them, but im looking for something with a good purple color. how are the colony fantastic pedals? and i was looking into the madera cranks cuz they are a bit cheaper. and as for the tires, nobody really has ... more »

Added reply in a thread It's SNOW Joke! 12/7/2010 11:53 AM

its a good time to practice footjam tails!

Started new thread how good are these parts? 12/7/2010 11:49 AM

ive been trying to decide between getting the federal twilight frame, or getting the following parts: madera protocol cranks (black) animal pc pedals (purple) snafu ola sprocket (black) stolen shackle half link (silver) eclat headset (black) shadow torrid ... more »

This forum thread has 13 replies