Started new thread New Spots! 12/29/2011 8:30 AM

Does anyone know of any good spots to ride in Temecula, CA??? It can be dirt, street, park...whatever.

This forum thread has 1 reply

Updated bike check My Bike 12/10/2011 10:16 PM
My Bike
Updated bike check My Bike 12/10/2011 10:14 PM
My Bike
Added reply in a thread New Frame 11/21/2011 3:25 PM

Great idea! I need a 21tt though because my 20.5 is getting kinda small.

Added reply in a thread handlebars 11/21/2011 3:18 PM

Fiend bars are really good or premium whiskey. I would go with Fiend bars.

Added reply in a thread tires?? 11/21/2011 1:02 PM

Odyssey aitken in the front. Odyssey path in the back. This is great for everything.

Added reply in a thread New Frame 11/21/2011 1:00 PM

You are right. I want a good frame but in that color.

Added reply in a thread New Frame 11/21/2011 12:59 PM

Yeah, I guess i could buy any frame and paint it. But how the hell am I going to get it that color? powder coat maybe? that might be expensive though.

Started new thread New Frame 11/21/2011 9:24 AM

I want to get a new frame in trans purple wth a 21 toptube. Like the color of the FBM Heathen: http://www.fbmbmx.com/products/bikes/Heathen-V3-TransPurple.php Do you have any suggestions? I cant find many frames with a color like that with a 21 toptube. ... more »

This forum thread has 12 replies

Added reply in a thread Anyone selling bars? 10/24/2011 12:31 PM

What bars are u going to get? Or do you just want them smaller?

Added reply in a thread Just Ordered! 10/7/2011 8:18 PM

The frame is sick as hell Tyler! Thanks for ordering my chain!!!!

Added reply in a thread Which Shoes...... 9/28/2011 9:48 AM

Thanks! I am riding Vans right now and I love them. I just wanted to try something different.

Updated bike check My Bike 9/27/2011 5:02 PM
My Bike
Added reply in a thread Which Shoes...... 9/27/2011 2:18 PM

Yeah, I was looking at a bunch of different shoes. I saw those too, they are legit! I also looking at the Vans TNT.

Added reply in a thread Which Shoes...... 9/27/2011 2:17 PM

Yeah, and they match my bike. LOL

Added reply in a thread Which Shoes...... 9/27/2011 1:25 PM

Haha. Sorry! Here is the link: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41-tPRbIPnL._SX395_.jpg

Started new thread Which Shoes...... 9/27/2011 1:08 PM

Which shoes should I get? I cant decide. These: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41-tPRbIPnL._SX395_.jpg or these with white laces: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41%2BlTsib6lL.jpg

This forum thread has 15 replies

Added reply in a thread Lightweight Boss ! 9/21/2011 9:42 AM

Lovin those wheels. Looks so sick!! Nice bike.

Added reply in a thread S&M Bike Check 9/21/2011 9:39 AM

WOW................................

smile
Added reply in a thread Shitty Proper 9/21/2011 9:36 AM

Your seat HAHA!!!!! My friend broke his seat the same way.