Added reply in a thread danscomp hacked? 1/2/2011 8:41 PM

try my mac hooked up to 70 inch flat screen

Added reply in a thread proving the world doesn't need barspins 1/2/2011 8:38 PM

idk why dont you ask him im sure thats comffy and he learned that way but, not known for sure enless you ask him.

Started new thread Aron Ross tires in Orange 1/2/2011 8:34 PM

Just wanted to say this on cult os orange frame would look ok well to me most people say its ugly [LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]

This forum thread has 39 replies

Added reply in a thread Bike check (: 1/2/2011 7:54 PM

well i like it and all but the seat is ovcerdone, seems like everyone at parks will have it atleast like 3 kids or more but it looks clean rollen with some blue rims or hubs would make a great addtion

Added reply in a thread Bike check (: 1/2/2011 7:36 PM

those are some nice nipples

Added reply in a thread Booshy. 1/2/2011 2:48 AM

thatd be nice being paid that much

Added reply in a thread BMX new years resolution 1/2/2011 1:13 AM

3's flat, barspin, 180 off a building

Added reply in a thread Bike Check - Cult OS 1/2/2011 1:09 AM

nice man, yah i keep my ride clean and i dont do trail much only thing that gets on my frame is my tire rubber hah

Added reply in a thread Booshy. 1/2/2011 1:07 AM

id like to see that hah, anyone else think the cult forks kinda look like the shivs from a angle

Started new thread Adobe Photoshop cs5 .gif helpp!! 1/1/2011 11:48 PM

when ever i save a gif in gif form and i go to my pic's and it says its a gif form i click on it and it doesnt play all the frames just the last one adn its still like a jpeg... anyone know what to do..?

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Witch pedals to buy?? 1/1/2011 8:48 PM

Eclat, or Shadow i had shadows for over a year yes the pc pedals, crazy i know

Added reply in a thread Half-pipe 1/1/2011 6:54 PM

about 2 days cost like idk how ever much my mommy and daddy spent

Added reply in a thread I can't take screen shots so... 1/1/2011 2:54 PM

or you can just go to start adn search Snipping tool, choose what u want to screen shot..

Added a comment to chris falls alot's profile 1/1/2011 1:00 AM

chris falls alot yoh

0 0 0

This user profile has no comments yet.

Added a comment to chris falls alot's bike check 1/1/2011 12:59 AM

hahahahaha

0 0 0

This setup has 1 comment.

Became friends with chris falls alot 12/31/2010 8:24 PM
Added reply in a thread Adobe Photoshop Cs5 1/1/2011 12:39 AM

oh damn too late oh well

Added reply in a thread NEW YEARS NEW TRICKS! 1/1/2011 12:33 AM

oh well sorry i just came back on with like one minute till 12 so i didnt really look what ever aint the end of the world...enless u wanna go cry haha jk

Added reply in a thread MOTM - January - getskyhigh 1/1/2011 12:09 AM

O . o YYYYYYAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY BMX!!!

Started new thread NEW YEARS NEW TRICKS! 12/31/2010 11:59 PM

so now that its 2011 and a full year ahead what do you guys plan on learning as of a new trick or parts to get by the end of 2011? Personally i wanna learn 540 flat or 180 barspin..could say its my resolution i geuss

This forum thread has 8 replies