Added reply in a thread ac~handley's 1st annual photo contest/giveaway!!!!! 12/8/2012 9:53 PM

Some Flair stuff and a 540 Cork

... more »
Added a comment about feature The Press List: Kriss Kyle 10/17/2012 8:16 PM
C50_dd

What is your favorite spot you've ever rode?

0 0 0

This feature has 465 comments.

Added reply in a thread Where's the embossed Premium logo on the Premium aurora frame? 10/13/2012 7:52 PM

It should have some numbering on the bb (a stock frame will usually just be flat) bring out the tape measure and see if it is the same specs. lol

Added reply in a thread Need help with a huge decision! 9/30/2012 11:54 AM

Yeah im looking to get the failure mainiac in 20.8. shorter will be real good for fast tech stuff

Added reply in a thread any one ever seen somebody bunny hop double bar flat ? apart from this guy 9/22/2012 9:50 AM

Thats Joyride sir

Added a comment about video PLAY 2012 Video #3 - Spine / Box Jump Section 9/12/2012 2:49 PM
C138x104

lol man did that moisture ever get to Andy! haha ohh catfish.

0 0 0

This video has 20 comments.

Added reply in a thread The ultimate weight whore tires! 9/10/2012 9:39 AM

I have a khe park in front and a street in back has held up for awhile but all i ride is park the tioga's are good and grip alot better if you ride at a dusty park. non folding tiogas tend to get cracked and cause flats while the folding seem to be stronger. ... more »

Added a comment about video Jack Grubber 9/10/2012 9:23 AM
C138x104

such a shredder!

0 0 0

This video has 3 comments.

Added a comment about video 2012 Homade BMX Jam 8/16/2012 7:29 PM
C138x104

wtf those were the scariest flair attempts I've ever scene

0 0 0

This video has 4 comments.

Added a comment about video Win a Trip to Diamondback's 2013 Launch Jam! 5/15/2012 3:40 PM
C138x104

FREE FOOD!!!!

0 0 0

This video has 248 comments.

Added reply in a thread Anybody's bike ever been stolen? 3/26/2012 6:15 AM

I say cool story lol you stuck it to that d bag!

Added reply in a thread Why does EVERYBODY take remove their breaks? 3/26/2012 6:12 AM

i go brakeless when i ride small parks because they are small and boring and riding brakeless makes it neat.

Added reply in a thread ALIENATION RUNAWAY 3/26/2012 6:07 AM

I run them and beat the shit out of them. I keep my wheel tight and it stays true. Any rim is shitty if you don't know how to lace or keep it true.

Added reply in a thread sd or mothership 2/26/2012 11:35 PM

I ride the SD. its a quality frame. awesome for boxes and balenced for street. feels dialed. but the mothership is also a nice choice. id go with the SD because i ride it and have ZERO complaints. mines flat grape

Added reply in a thread Sundays 2/25/2012 9:26 AM

Lol couldn't help myself! I ride a haro SD frame But Sunday's are quality bikes.

Added reply in a thread Sundays 2/24/2012 6:01 PM

But the Japs perfected it!

Added reply in a thread Sundays 2/24/2012 5:55 PM

harpooning whales is sweet!

Added reply in a thread questions for bmx distributors/rant 2/24/2012 5:35 PM

i never run hub guards. and my spokes are always lovely. just be smooth

Added reply in a thread I LOLd 2/23/2012 6:52 PM

me and my friends always laugh when we say something from this.