bmx4thahaters's Forum Activity

New thread LTB REAR 9TOOTH STOCK hub 8/13/2011 8:43 AM

I REALLY would be interested if someone had a rear stock 9 tooth or cheap hub to selll me if anyone has one please text me at 838 seven 22 eight i have alot to offer rims chrome eastern, alex rim? both chrome grips, premium bars s & m slams stem ... more »

This forum thread has 6 replies.

New thread help new headset 8/7/2011 8:26 AM

i put in my united intergrated headset a couple weeks ago and have been rideing and it seems to keep loseing is this because its breaking in? did i do something wrong? idk i just want to fix the rattle it gives when i drop it and i tightened the compression ... more »

This forum thread has 0 replies.

New thread help new headset 8/7/2011 8:26 AM

i put in my united intergrated headset a couple weeks ago and have been rideing and it seems to keep loseing is this because its breaking in? did i do something wrong? idk i just want to fix the rattle it gives when i drop it and i tightened the compression ... more »

This forum thread has 0 replies.

New thread help new headset 8/7/2011 8:24 AM

i pt in my united intergrated headset a couple weeks ago and have been rideing and it seems to keep loseing is this because its breaking in? did i do something wrong? idk i just want to fix the rattle it gives when i drop it and i tightened the compression ... more »

This forum thread has 4 replies.

New thread Profile or G sport 7/7/2011 6:37 PM

im sure this has been posted before but im wondering for front witch is better i need alota opinions so yeah POST ALL UR OPINIONS

This forum thread has 21 replies.

New thread LEE RAGER SCAMER (thred 9) 6/26/2011 3:34 PM

alright ik there 32915046743097650376043765423 thred on this but just putting it out there he scammed me too... i sent him too rims for a marmoset hub he says yo i shuped there gonna get there moday - tuesday. i text him dude there not here he admits ... more »

This forum thread has 5 replies.

New thread WHAT PISSES U THE F#$% OFF 6/17/2011 10:09 AM

WHAT PISSES U OFF.

This forum thread has 44 replies.

New thread shaodw chain breaker 6/16/2011 5:07 PM

im lookin for one yea also if anyone has a chrome or white rear rim they wanna sell id be down to buy it (NO BREAK WEAR)

This forum thread has 1 replies.

New thread shadow stun rim 6/11/2011 7:33 PM

if anyone has a shadow stun rim in white 36h hmu i really need one to coplete the whip so please hmu also if anyone has any metal sealed pedals u shuld let me kno im lookin for a pair so yea btw numbers

This forum thread has 1 replies.

New thread profile male axle 6/7/2011 6:54 PM

okay m yfriend needs a profile male axle i have lots trades and lots of shit if u have one text me he also has alota parts so just text me sorry mods no pics but please keep this up he needs one bad

smile

This forum thread has 1 replies.

New thread front hub back rim 5/28/2011 2:38 PM

i am looking to buy a decent front hub in white or blue and a chrome back rim. im not looking to spend 150 bucks here so please offer decent prices. also i am open to all trades thx hmu if u got what i need

This forum thread has 1 replies.

New thread fbm master blaster 5/26/2011 4:36 PM

so i am sopoused to be reciveing my fbm masterblaster arron ross sig frame int the mail soon. theres not much info about it online and i got it for fairly good deal so i wanna kno specs and info about the frame thx for the help

smile

This forum thread has 10 replies.

New thread NEEDED PARTS lol nawh i want um 5/21/2011 6:46 AM

i really want a mid bb (newish) and an intergrated headset WITH bearing race. i would love to get both from same person so hmu

This forum thread has 8 replies.

New thread fly bikes? fit bike co? 5/17/2011 5:50 PM

i need a new frame and im looking twoards flys and fits? i like flys more. but im stuck between the lago 2 and tierra 4. Help give me ur opinion. IF YOU HAVE ANY FLYS OR FITS for sale please text me 631 838 722\eight

This forum thread has 10 replies.

New thread wtb fit frame 5/4/2011 7:30 PM

wanna buy or trade for a frame preferablly a fit i will trade eveyspare bike part i own for a new frame please hmu if u need me text me

This forum thread has 2 replies.

New thread NEW PARTS 4 $ALE 5/3/2011 7:47 PM

http://s1106.photobucket.com/albums/h378/timmbuzz/ Frames. 1. Eastern Lowdow Frame 80$ obo 2. Mosh 2 brass sig Frame 60$ obo (mosh idk how to price it so lo ball idrc) mainly lookings for trades for a diff frame i will even trade both for one. PARTS ... more »

This forum thread has 19 replies.

New thread LTB Fit Aitken s3.5 Frame 4/30/2011 4:32 PM

I really want this frame and if anyone has it i would be more than interested in buying it i have some shit for sale and cash so hmu. also looking for a stem.

This forum thread has 0 replies.

New thread Odyssey Fork Stickers 4/22/2011 9:03 PM

i recently got a fork off vital it was yellow and fucked up so i rawed it down and it came out good im looking to paint it white either spraypaint it or get it powercoated however i really want the odyssey fork stickers but i dont know where to get them ... more »

This forum thread has 9 replies.

New thread LTB FRAME 4/21/2011 5:55 PM

i have a complete custom bike. but . . . . .the frames a dk...... its a havok from like 07 or sum shit someone please sell me a cheap frame and help me get off my dk. anything from CHEAP to CHEAP dollars or trades heres what i got *dk race fork * mosh

smile
... more »

This forum thread has 7 replies.

New thread LTB Odyssey Vandero HUB 4/17/2011 6:56 AM

I am looking to buy an odyssey vandero front hub in newish condishion i REALLY want it in white tho. i was wondering if anyonehad one to trade? i have lots of stufff so if u have it hmu the number .6three1 8three8 722eight.

This forum thread has 3 replies.