bmx93's Forum Activity

Reply to Chase Hawk Tires??? 11/19/2015 4:56 AM

T

Reply to Danscomp coupons! I Beg! 9/2/2010 6:31 PM

Jst google then and u will find the codes u need

Reply to THIS IS PISSING ME THE FUCK OFF 6/12/2010 7:23 AM

always keep the pin in the the half link, if it falls out its a bitch.

Reply to Check it outtt 5/9/2010 12:19 PM

hahahahaha lmfao, hes going backwards dude.

Reply to everyone danscomp is back 5/9/2010 12:03 PM

actually he is not cus it wasnt working for a while.

Reply to ebay makes me laugh 11/11/2009 4:56 PM

TONY HAWK SKATES! So why is he even trying to make bikes in the first place?

Reply to wow just soo sad 11/11/2009 4:52 PM

Mom Jokes how fucking old are you, 10? I would fucking pound you where you at, I'm gonna find out where you at anyways. hmmm, Sounds like hes the mature one here... hmmm Notttttttttttt who is he to call you a 10 yr old when hes the one acting like a ... more »

Reply to Just leave by a comment! 11/9/2009 7:38 PM

If your from OH, then its deffinatly not.

New thread Just leave by a comment! 11/9/2009 7:32 PM

This forum thread has 2 replies.

Reply to Any one know how tooo?????????? 11/8/2009 3:31 PM

never mind but thnx anyway, they popped off and i greased the bearings up. I just wasnt sure at first if the spacers slide off.

Reply to Any one know how tooo?????????? 11/8/2009 2:17 PM

how do you take those black spacers off? i dont want to break it

New thread Any one know how tooo?????????? 11/8/2009 2:14 PM

Any one know how to take apart a female odyssey vandero 2 hub?

This forum thread has 4 replies.

Reply to So Sick Must Check Out!!!!!!! 10/27/2009 7:07 PM

ahh the aitken p lytes are limited edition red walls, and my locol shop couldnt get them cause there out. So i had to get the duo's, but there still sick.

Reply to lightest front wheel you can get 19.8oz 10/27/2009 6:47 PM

HAHAHAHA TOOO BAD THAT IT WOULD BE THE WORST WHEEL EVER!!!!! 7KA LACED TO A PROFILE FRONT HUB, IF YOU WANT THEN USE TITANIUM SPOKES,

Reply to So Sick Must Check Out!!!!!!! 10/27/2009 6:45 PM

Sick dude, Thnx!!!!!!!

Reply to So Sick Must Check Out!!!!!!! 10/27/2009 6:44 PM

Hahahaha Noooooo! First of all my tires are red walls, if i change the front tire i would have a red wall in the back. LOL the would look so gay, second Chrome cranks are the bomb and they dont need to be painted. Plus you cant really paint chrome that ... more »

Reply to So Sick Must Check Out!!!!!!! 10/27/2009 6:42 PM

haha its not that dude i know you were jooking, i just posted it with out thinking. Vital is full of trendy retards. If you bike has anything thats not trend then ppl hate. My bikes not trendy and i like it, so its all good!

Reply to So Sick Must Check Out!!!!!!! 10/27/2009 6:21 PM

haha wow, this is why i never post shit on vital. Every ones always got something negative to say!

New thread So Sick Must Check Out!!!!!!! 10/27/2009 6:11 PM

forget it

This forum thread has 12 replies.

Reply to white wall street tires 10/27/2009 6:10 PM