Added reply in a thread Today I learnt 3/5/2018 7:34 AM

got 360s out of wall rides a few days ago, it was on a curved wall but still I'm pretty hyped about it .

Added reply in a thread Bad weather. 3/2/2018 9:19 AM

Florida's weather is bi polar as fuck..... the winters are nice though....

Added reply in a thread Little warning 3/2/2018 9:18 AM

THIS.... ANY part will break in due time but if you invest in better quality parts they do tend to last longer.....

Added reply in a thread “No Spray Painting!” reads Trey Jones’s new rule. 2/23/2018 8:04 AM

the street setup was pretty fun, I was kinda bummed I couldn't ride the trails since they were way above my skill level.

Added reply in a thread My Fit, Odyssey, Sunday, and Gsport build! 2/23/2018 8:02 AM

one word: CLEAN

Added reply in a thread My sons "Hulk" bike 2/23/2018 8:00 AM

legit trail riding machine right there

Added reply in a thread “No Spray Painting!” reads Trey Jones’s new rule. 2/20/2018 8:01 AM

the fireball at the end was fucking nuts, some crazy bastard even threw a fire extinguisher into it. luckily someone was fast enough to take it out before it could explode.

Added reply in a thread Is Wethepeople fucking with the people? 2/14/2018 5:27 AM

I WON........ Nah, just kidding....

Added reply in a thread Fiction creature kit build 2/8/2018 8:05 AM

THIS That shit POPS

Added reply in a thread Waited 5 hours for an oil change...heres a short video I made while I waited. 2/8/2018 8:03 AM

5 hours for an oil change, hell you made the most of it at least lol

Added reply in a thread What'd you do to your bike today? 2/7/2018 7:45 AM

hnnnnggggg... gasm......nice bike

Added reply in a thread My daily: Volume Vessel (updated) 2/5/2018 6:52 AM

not a bad rig, only thing that threw me off were the cranks

Added reply in a thread SPOT of the day! ;) 2/5/2018 6:50 AM

No kidding, thats why spots are usually covered with layers of wax making every spot into a damn Slip N Slide

Added reply in a thread SPOT of the day! ;) 1/31/2018 6:27 AM

The infamous Bayside Triangle

Orange Peels near the Metro Station The Clumer/Ghetto Ledges Miami is truly a great place to ride there's spots everywhere, although some of the spots are spread out most of them can be hit ... more »
Added reply in a thread Raw Shorty 1/30/2018 5:40 AM

god i fucking love raw bikes, yours looks perfect

Added reply in a thread What'd you do to your bike today? 1/30/2018 5:38 AM

UGH its safe to say I need new pants now cuz I just creamed mine

Added reply in a thread Today I learnt 1/30/2018 5:32 AM

did feeble to easy 180 to fakie feeble to indian 180 out on a nice ledge yesterday and one of my friends learned tucked no handers after not riding for a year.

Added reply in a thread The Legionair 1/23/2018 10:55 AM

if thats what you prefer big boi

Added reply in a thread Frame History 1/23/2018 10:53 AM

05-06 Haro F3 in Chrome 08 GT Fly (Sky Blue) 08 GT Fly (Flat Grey) 11 WTP Phoenix (Sand brown) 12 FIT Eddie V3 (Flat Black) my current frame: 16-17 FIT Hoodbird (Raw- no paint)

Added reply in a thread The Legionair 1/23/2018 10:48 AM

FU Bar gang!, bike looks good dude