cartoonbmxfool's Forum Activity

Reply to Dan Foley Q&A ***NOT ACTIVE*** 12/5/2009 9:33 PM

THATS FUCKINCRAZY!!!

Reply to AYO BRUH! 11/17/2009 5:04 PM

ii imma see tomorrow if things work out gudd imma hit yu up

Reply to AYO BRUH! 11/17/2009 4:37 PM

I stand on my tip toe, wen in the air (to straighten legs)..my bars keep hittin mah knee.

Reply to AYO BRUH! 11/17/2009 4:30 PM

word, cause im tired of seeing people throwing them in front of me (NO HOMO). Time to take matters in our own hands. I can throw half a bar.

New thread AYO BRUH! 11/17/2009 4:26 PM

Who got bars? Who wants to learn bars? Im eager to ride tomorrow, cause i have a feeling I could throw bars, why? Cause I figured when you hop, bend your knees, throw the bar (leg becomes straight). IDK imma see. Any advice or something?

This forum thread has 9 replies.

Reply to who has the nicest 3's? 11/13/2009 7:52 PM

word, he shud be sponsoredd on some shit, Im smelling Odyessy

Reply to who has the nicest 3's? 11/13/2009 7:46 PM

GARRET!!!!

Reply to fucking uggggh nigga 11/13/2009 7:43 PM

lmao your one creigh-z ass motherfucker

Reply to Two Bike Check's!!!!! 10/30/2009 5:57 PM

when you raw, please clear-coat it! Don't leave it. just an advice..i cracked my fit chase hawk frame from seattube.

New thread Sponsored? 10/30/2009 5:56 PM

If you were to become sponsored by any brand what would it be? Name three. 1) Animal 2) Shadow 3) Colony

This forum thread has 69 replies.

Reply to Last Night!! 10/30/2009 5:25 PM

yea.

Reply to Last Night!! 10/30/2009 5:22 PM

yea lol he a regular nigga. I mean his bar seemed so clean! lol i juss was left in shock it was jus him. He short doe.

Reply to Animal just got even doper 10/30/2009 5:14 PM

lmao dope! i want that A-Town fitted woohoo now thats swag.

New thread Last Night!! 10/30/2009 5:12 PM

Last night in New York City, guess who rolled up at the banks. Mr. Garret Reynolds. This nigga is ode nice. Lol his whips! his bars! his tuck-no! He is my idol b lol. No i dnt worship him etc..blah. But yo it was motivating for some reason to see him ... more »

This forum thread has 7 replies.

Reply to FML on manuels 10/27/2009 6:03 PM

try to use one leg, and wiggle body side to side ( no homo ) Try.

Reply to Has anyone?!!??!?!?! 10/24/2009 6:05 PM

i did. he sed only first person buyer, but imma see if a shop cud make a receipt for me.

Reply to Has anyone?!!??!?!?! 10/24/2009 5:45 PM

lol well see its a Lifeline for this frame, my friend bought it from my other friend, and i bought it off my friend who bought it off my friend, feel me? lol its complicated but idk i might just weld it and paint it over

Reply to Has anyone?!!??!?!?! 10/24/2009 5:38 PM

that actually work?

New thread Has anyone?!!??!?!?! 10/24/2009 5:35 PM

Has anyone really cracked a Fit frame, and didnt have a proof of owing it..Meaning like i bought it frm my friend, and it has a crack, and i have the warrantine for the Frame..because i bought a fit fork. Did you get back a frame even if you werent a ... more »

This forum thread has 7 replies.

New thread Ty Morrow New Frame?? 10/12/2009 6:35 PM

Anyone knows whats Ty's new frame called? If its coming out imma be the first to copp it!!!

This forum thread has 4 replies.